Steun Jitse Akse


Gast

/ #12485

2016-01-23 17:49

West Europa met name Nederland wordt (is) terminaal!
Jitse helpt mee om de kanker op afstand te houden.
Als je land in (burger) oorlog is dan dien je daar aan te sluiten om je land uit de stront te trekken.Je ontrekken aan de dienstplicht is voor linkse opvang industrie ook een geldig reden dat je hier de boel mag uitvreten
Als het daar vrede wordt in hun land??? Hoe veel handophouders en woninginpikkers zullen teruggaan.?? Vermoedelijk van de dan 190000 hooguit 100 goedwillende.
Wat is er makkelijker alles wordt hier voor je betaald,je neukt je woning vol en zie.......Ikke hep recht op grotter haus.
En de honderdduizende jonge NEDERLANDERS die graag een betaalbare huurwoning willen hebben omdat zij net te weinig eigen vermogen hebben om een hypotheek te verkrijgen maar
een gezamelijk inkomen hebben dat net b.v €100.- te veel is per jaar om in aanmerking te komen voor zo'n sociale huurwoning (inmiddels ook al €770.- kale huur) Deze mensen zijn verplicht een woning te huren in de vrije sector en betalen dan zo'n €1000.- per maand.
DIT BETEKEND DAT DEZE HARDWERKENDE BELASTINGPLICHTIGE JONGE NEDERLANDERS. ZO GOED ALS NIET KUNNEN SPAREN.EN MOCHTEN DEZE MENSEN DAN BV€ 100.000.- GESPAARD HEBBEN DAN STELEN DE HAAGSE ROVERS MIDDELS EEN NIEUW BELASTINGREGELTJE OOK NOG VAN HUN GESPAARDE GELD. AL DIE BOVEN GENOEMDE MENSEN WORDEN GESTRAFT OMDAT ZIJ WERKEN. ONDANKS DAT IEDEREEN WEET DAT ALLES WAT HIER BINNENGLIPT ,JONG TOT OUD €2200.- PER MAAND KOST.
WIE GAAT DAT ALLEMAAL BETALEN?/ DE GEPENSIONEERDEN BETALEN ER AL EEN JAAR OF TIEN MEE AAN DIE VLUCHTELINGEN INDUSTRIE.
IN 1957 ZAT IK OP DE MULO EN DAAR HADDEN WIJ EEN GESCHIEDENIS LERAAR DIE TOEN AL TWEE JAREN IN ALLE WOESTIJN STATEN HAD ROND GEZWORVEN.
DEZE MAN SPRAK TOEN AL DE PROFETISCHE WOORDEN;(1957) ALS ER OOIT OORLOG KOMT HIER IN HET WESTEN DAN DENK IK DAT HET NIET DE RUSSEN ZULLEN ZIJN MAAR DAT HET BEGINT VANUIT DE ISLAMITISCHE STATEN..
EN WETEN JULLIE WAAROM IK DIT DENK???
IN HUN BIJBEL STAAT HEEL DUIDELIJK GESCHREVEN;
VERBREIDT UW GELOOF TE VUUR EN TE ZWAARD.

Het is nu bijna ZESTIG jaren geleden maar de goede man krijgt gelijk.
NEDERLAND IS TERMINAAL.
Hartelijke groeten van een bezorgde Hollander een die nog aan een 53 uur werkweek heeft mee gedaan.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx