nee tegen AZC 's-Gravenpolder
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Mijn advies aan de gemeenteraad: ga de dialoog aan met de bevolking en kerken, en kijk dan wat er mogelijk is, en dat zou nog wel eens verbazende resultaten op kunnen leveren.
Waarom 's-Gravenpolder! Waarom Heinkenszand niet?
of is dat te dicht bij degene die dit initiatief namen
Tegrote opvang voor ons dorp. Daarbij goes heeft er al 2 azc en opvanglocatie. Alles rondom goes.plaats maar verder weg. Ivm teveel mensen op 1 plaats.daarbij christelijk dorp. Deze mensen zullen hierin nooit intergreren.teveel verschillend cultuur en geloof.
Re: Re:
https://www.youtube.com/watch?v=sdGPPLmR5Bc
Ik heb die cijfers van het Gatestone Institute, ik neem aan dat die hun feiten wel op een rij hebben.
Re: schaam u
Hebt u niet geleerd dat God wilt dat u uw naaste lief hebt als uzelf? Schaam u...en schaam u diep!
Re:
U aanvaardt hun geloof ook niet...zoveel is wel duidelijk. Schaam u!!
Re: Re: schaam u
Is goed. Dan zetten we alle 300 bij jou in de achtertuin
Een handtekening zegt meer als 1000 woorden...
Genoeg is genoeg, dit word te veel in en rond Goes. Geen ACZ in 's-Gravenpolder......
Re: Re: schaam u
Haha de komst van de antichrist bemoedigen? Je moet beter j bijbel gaan lezen muts
Nee, ik wil geen AZC naast ons huis!!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |
Het komt mij als lafhartig voor om door bepaalde eventuele verwachtingen geen hoorzitting te houden. Voorlopig wil ik dit argument aannemen. Waarom bang zijn voor consequenties bij de hoorzitting en waarom niet bij de plaatsing van een azc!!!