Geen belastinggeld naar website koningshuis!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen belastinggeld naar website koningshuis!.

Gast

2011-09-16 13:41

Belachelijk veel geld voor een klus van die omvang!

De auteur van deze petitie

#2 Re:

2011-09-16 13:48

#1: -

De opdracht zal waarschijnlijk dan wel zijn gegaan naar een maffiavriendje van de beslissingsnemer bij de overheid. Lekker belastinggeld in eigen voordeel uitbesteden ;)

Gast

2011-09-16 14:36

ik vind het een goed idee deze mensen hebben geld genoeg om zelf die web side te betalen en als ze een beetje fatsoen hadden deden ze dat ook ze leven van ons belastingsgeld.

Gast

2011-09-16 14:44

Dit is nou al de zoveelste keer, dit soort acties van de overheid!

Gast

2011-09-16 14:45

Het is heel simpel... zij moeten dit zelf betalen. Een site als bv Nu.nl kost bijlange niet zoveel geld. De firma die deze site gaat bouwen heeft goede verkopers of ze zitten te slapen bij de overheid...

Gast

2011-09-16 15:09

Echt te schandalig voor woorden dit!
Wanneer gaan we de straat op??
attie

2011-09-16 15:38

schandalig,schandalig,schandalig.................
En dat ze een bedrag van 49 miljoen krijgen is een grote leugen.
Veel wordt verdoezeld doordat veel onkosten via de ministeries worden weggewerkt.
Ze jagen de gemeenten op kosten, die moeten projekten schrappen als de keuninklijke troep daar arriveert met hun gekke kunsten,koekhappen met het plebs! 200.miljoen kosten ze sowieso.maar hun enorme vermogen is belegd in stichtingen zodat niemand ooit overzicht zal krijgen.Klaplopers, laten ze eerst maar eens met hun DNA voor de dokter!

Gast

2011-09-16 17:00

In een tijd waarin iedereen moet bezuinigen komt ook het koningshuis er niet onder uit. Sterker nog. Ik vind dat zij een voorbeeldfunctie hebben hierin en zelf het voortoue dienen te nemen. Het zou de koniging sieren als ze dit kenbaar maakt tijdens de miljoenennota

Gast

2011-09-16 19:22

Te gek voor woorden.

Gast

2011-09-16 21:38

Houd het nu nooit op met dit stelletje meevreeters.
Koningshuis afschaffen/op de schop, hebben we ook geen web-side nodig. Wanneer worden we nu eens eindelijk wakker hier in Nederland.

Gast

2011-09-16 21:48

Stelletje dwazen. Gooi gewoon ff drie ton over de balk.

Gast

2011-09-16 21:57

Echt weer van de zotte, alsof die uitvreters dat zelf niet kunnen betalen.
geloof niet meer in sprookjes

2011-09-16 22:05

Zichzelf benoemde elite, wat een smerige poppenkast. Prinsessen en koninginnen, leuk voor de kleutersprookjes en demente bejaarden, dus voor een paar duizend euro per jaar zou je er klaar mee kunnen zijn. Door geboorte verzekerd van een levenslange riante uitkering voor de ongelofelijke uitdijende omhooggevallen familie en aanhang. Hoe was het ook alweer, "fatsoenlijker en eerlijker" ?

Gast

2011-09-20 14:55

Weg met het koningshuis en we moeten zeker geen website van de Oranjes uit belastingeld financiëren.
Zwaan

2011-09-20 19:29

Schaamteloze figuren zijn het...
Dit is werkelijk niet te geloven zeg...

Dit hele koninghuis moet volledig wegbezuinigd worden.
En dan kan die Alexander ook eens een keer gaan WERKEN met z'n luie reet!

Gast

2011-09-21 00:43

Raar.

Gast

2011-09-22 13:09

Een student informatica kan die site wel pimpen als stage of bijbaantje.

Gast

2011-09-22 17:41

gewoon weg achterlijk.....en wij, het gewone klootjesvolk maar bezuinigen !!!
wat mij betreft word het hele koningshuis gesloten.

Gast

2011-11-03 19:53

Ik ben een voorstander van het koningshuis en besef, dat het in stand houden van ons koningshuis geld kost.
Ik vind, dat er duidelijk onderscheid gemaakt moet worden, tussen 1. 'privé-inkomen' en 2.'onkostenvergoedingen'/'representatiekosten' wegens het uitvoeren van het ambt.
De vraag is dan, wat er thuishoort onder punt 2 en welke eisen wij stellen aan / over hebben voor deze representatiekosten.
Ik vind het ook enorm veel geld en denk, dat dit niet behoort te vallen onder de verantwoordelijkheid en het inkomen van het koningshuis, maar van de regering.
Ook ik vind, dat het geld heel slecht verdeeld is in ons land en dat er heel verkeerde zgn bezuinigingsmaatregelen getroffen worden, die op de langere termijn ons veel meer geld gaan kosten. Domdomdom!
Zolang er mensen zijn, die veel meer geld hebben, dan ze redelijkerwijs nodig hebben (zie top 500 van rijkste Nederlanders bijv.) en er aan de andere kant daklozen zijn en gezinnen, die nauwelijks genoeg geld krijgen om in leven te blijven, dan denk ik, dat het heel anders zou kunnen / zou MOETEN!
Anne

#20 Re:

2011-11-03 20:06

#18: -

Het koningshuis mag van mij gerust blijven. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om als koningskind geboren te worden en nauwelijks privacy te hebben. Ik zou het niet willen!

Er zijn tegenwoordig héél veel te rijke mensen, die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen. Dat vind ik net zo goed een schande.

Ik vind ook, dat er teveel geld naar het koningshuis gaat en dat een aantal dingen eenvoudiger / voordeliger zouden kunnen, maar dat geldt ook voor de vele miljonairs en miljardairs, die ons land rijk is. Ik gun hen best hun succes, maar als je ziet, dat de contrasten tussen arm en rijk nog steeds groter worden, dan zou daaraan ook eens iets gedaan moeten worden!!!

Gast

2011-12-28 14:58

het Koningshuis is niet democratisch gekozen
het kost veel te veel geld
de macht is niet te controleren

Gast

#22 Re: Re:

2011-12-28 15:00

Gast

2015-04-17 17:44

Omdat het koningshuis al belachelijk veel kost