Maak CBD en THC legaal of geef het vrij

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Maak CBD en THC legaal of geef het vrij.


Gast

#1

2016-11-06 01:28

Omdat ik vind dat cbd en thc oa minder schade aanrichten dan zo wie zo alcohol. Mensen die blowen zijn nooit geen ruzie makers ten opzichte van mensen die alcohol gebruiken. Daarnaast heeft het al uitgewezen dat het kanker kan genezen enzovoorts...
Ook vele medicijnen kunnen achterwege blijven, deze natuurlijke stoffen bevatten geen chemische stoffen. Dus puur natuur,wat niet baat dat niet schaadt is hier van toepassing!!!


Gast

#2

2016-11-06 01:57

Omdat het de grootste onzinnige wet die Nederland heeft toch ook nergens meer overgaat. Plus dat cannabis een natuurlijk goedje is. Beter dan welke medicijn om de rust te bewaren ook nog eens. Plus dat het al bewezen is dat het de meest vreselijke ziektes waaronder kanker hiermee te genezen is


Vroeg me af of dat Den Haag en co zich bewust ervan is. Je mag 5 geen kopen in de shop. Kom je de deur uit staat er een anti politie agentje daar om het weer van je af te pakken. ECT ect.ect. Hebben hun enig besef waar dat de voorraad van de shop vandaan komt?
En hoe dat het vervolgens daar komt?
Denk van niet maargoed om er lang en breed er over te hebben zonder dat er iets ondernomen wordt is niet mijn style. Bij deze dan ook mijn respect voor diegene die deze Petitie gemaakt heeft. DELEN MEDIA opzoeken iedereen die met ONS allen eens is TEKENEN !!!
Vriendelijke Groet