Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!! / Mededelingen / Concept Rapport Verkeersonderzoek / Opmerkingen

Ran

#1 Concept rapport

2015-01-09 16:55

Is het mogelijk om een link te onvangen naar het concept rapport?


Gast

#2

2015-01-10 07:17


Gast

#3

2015-01-11 20:13

Beste lezer,

Ten eerste wil ik opmerken dat bij de inleiding van het rapport al een fout staat. Er is helemaal geen sprake van het feit dat het gebouw De Nijl niet gebruikt wordt en daardoor leeg staat. Er zijn nog wel degelijk klassen gevuld, maaar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Ik vind het een belangrijk punt om te noemen omdat het direct al een verkeerd beeld van de situatie schetst.
Wat direct van invloed is op de 2e aanbeveling.
Volgens mij kan er geen sprake zijn deze keuze omdat hiermee de omstandigheden waarin onze kinderen les krijgen onder druk komen te staan. Het kan toch niet zo zijn dat onze kinderen in hun concentratie gestoord gaan worden om een situatie buiten op te gaan lossen? Zij hebben recht op onderwijs in goede omstandigheden en deze zijn al danig op de proef gesteld door de bouw van de 2 appartementencomplexen. Dit is een verschuiving van het probleem. Jullie haalden het zelf al aan. Wij zitten niet te wachten op ouders en hun kinderen die onder de schooltijd van onze kinderen worden gebracht en gehaald.

Aanbeveling A kan de enige juiste zijn, ook gezien het rapport.