Geen kerk!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen kerk!.


Gast

#26

2014-11-17 13:20

uit ervaring op mijn werk in amsterdam zuidoost weet ik dat hierdoor heel veel overlast ontstaat.
mochten de kerkgangers eten en drinken meenemen, zoals zij gedaan hebben in andere gebouwen , dan kan je ervan op aan dat wij verschillende ongedierte gaan krijgen in de wijk.Puur uit ervaring.
God, Allah, Budha, Trimurti, Jaweh, Manitu

#27

2014-11-17 14:40

In deze woonwijk geen:

kerk(en) voor alle diverse religies;

moskeën voor alle diverse stromingen;

synagogen;

sekte achtige verenigingen;

jehova gebouw;

tempels voor alle diverse religies en stromingen.

 

 


Gast

#28

2014-11-17 16:59

IK WIL GEEN KERK WANT DAT IS BELACHELIJK!!!
Liever een supermarkt of een buurthuis.
Ik heb geen zin in overlast en de parkeerplaatsen mogen lekker voor bewoner/bezoeker van bewoners beschikbaar blijven, want die zijn er al TE weinig!!!!

IK ZEG GEEN KERK!!!!!!

Gast

#29

2014-11-17 18:22

Waar slaat dit in hemelsnaam om op, weg met dit stomme plan.

Zeker geen kerk.

pip

#30 Re:

2014-11-17 20:27

#9: -  

 Goed? Wil je kun je duidelijkier zijn?

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-17 20:30



Gast

#32

2014-11-17 22:18

Dit moeten we echt tegen gaan houden, hoe is het mogelijk dat ze zoiets in ons dorpje willen doen.

Plaats'm in de Bijlmer waar ie hoort , maar niet hier in Nellestein.


Gast

#33

2014-11-18 08:18

Alsjeblieft geen gebouwen die niet voor de bewoners bestemd is. Parkeeroverlast en andere ellende is wat het zal brengen

Gast

#34

2014-11-18 12:53

Teken ook de petitie tegen festivals in ons Gaasperplas park!

Gast

#35

2014-11-18 13:26

Ik heb bewust gekozen voor voor en rustige woonomgeving.
De rust / woonplezier binnen mijn woonomgeving zal de aankomende jaren verstoord wordt vanwege het Almere - Schiphol project en diverse dance festivals.
Het stadsdeel heeft blijkbaar zonder overleg een beslissing genomen tot de bouw van een kerk.
De opinie van buustbewoners is wederom van ondergeschikt belang.
Er zijn al genoeg kerken in Amsterdam Zuidoost.
Wordt er een analyse gemaakt m.b.t. veiligheids aspecten?
Is er camerabewaking / politie surveillance?

Gast

#36

2014-11-18 14:35

Zeer goede actie, geen kerk in nellesteiner een betere plek is daar waar al die kerkgangers WONEN !!,,

Gast

#37

2014-11-18 14:41

Wie was eigenaar van de oude supermarkt en kan hij of zij dat zo maar beslissen in
Een normale woonwijk is er geen bestemmingsplan voor dit stukje grond .
Wat moeten wij met een extra drukte op de zondagen als er al voor normaal
Bezoek al geen plaats is om te parkeren!!!

Gast

#38

2014-11-18 15:04

Ik hoop dat we hier nog iets aan kunnen doen anders zullen we ieder weekend het wonder mogen aanschouwen, hoe gaan al die mensen parkeren ?


Gast

#39

2014-11-18 16:01

Een belachelijk plan. Nellestein wacht al jarenlang op een goede buurtsuper en een buurthuis Deze twee zijn al jarenlag van.ons afgenomen. Stop stio s dit absurde plan.

Gast

#40

2014-11-18 17:01

Belachelijk idee. Snel weer een supermarkt!


Gast

#41

2014-11-18 20:13

Geen behoefte aan een kerk in onze wijk, graag een supermarkt, of een clubhuis voor bewoners van de wijk. Samen eten, borrelen elkaar ontmoeten, zorg regelen voor buurtgenoten etc. Etc


Gast

#42

2014-11-19 12:34

Ik wil hier geen kerk voor mijn deur.
Vanwege overlast zal ik niet meer rustig wonen en
ik maak me zorgen over eventuele criminaliteit.

Gast

#43 Geen Kerk

2014-11-19 13:41

Geen kerk

2014-11-16 12:21

 

Een kerk die niet door de omwonenden wordt bezocht hoort niet in een woonwijk. Wie spreekt er vanuit de Nellestein bewoners met de gemeente over dit belachelijk plan?

rust

#44

2014-11-19 15:10

Wat een achterlijk plan, het zal wel weer om geld gaan.

Gewoon weg wezen met deze zooi, we gaan nu als zo achteruit in de wijk.

Moeten we dan allesmaar pikken NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEEN KERK

JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERMARKT

 


Gast

#45

2014-11-19 15:16

Belachelijk wat een idioot plan, we gaan al zo achteruit in de wijk en nu dit ook nog eens.
NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEEN KERK
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wel een supermarkt
AH,JUMBO, DEEN doe uw best

Gast

#46

2014-11-19 15:49

Uitstekend initiatief, zou vaker moeten gebeuren. Nellestein en Gaasperpark worden aanhoudend benadeeld, bewoners doen er niet toe. Voor de gemeente telt allen nog maar het geldelijk gewin.

Gast

#47

2014-11-19 17:44

Jongens onze woningprijzen dalen hierdoor. Dat willen we toch niet?! En daarnaast hoort het niet in een woonwijk.

Gast

#48

2014-11-19 17:51

nellestein was voor mij 25 jaar lang een geweldige plek om in te wonen. de laatste jaren giert de wijk echter wat betreft mijn woongenot achteruit.
deelraad zuidoost geeft geheel ongeoorloofd t.a.v. het bestemmingsplan en de uitspraak van de rechter toestemming voor talloze festivals waardoor ik vanwege de enorme geluidsoverlast en drukte genoodzaakt ben flinke kosten te maken, omdat aanwezigheid in mijn huis niet is vol te houden.
afgelopen zomer was er zelfs sprake van drie festivals op 1 dag, zodat uit alle windstreken een andere donderende dreun in mijn huis samenkwamen.
was er minstens 25 jaar lang sprake van een wijk met enige voorzieningen,mogelijkheden tot gezamenlijke activiteiten en gemeenschappelijke zorg voor de wijk, inmiddels is er geen enkele sprake meer van enige homogenitei.
het clubhuisje is overgenomen door een peuterspeelplaats,
er is veel geruzie en onderling geharrewar over troep en overlast van mede-wijkbewoners. de klachten die eens uit de Bijlmer kwamen, u kent ze wel. en nu dreigt het broodnodige supermarktje een kerk te worden.
dank u deelraad, de lol is er danig af.
ik wil u er op wijzen dat democratie met zich mee brengt dat u ook zorg draagt voor de belangen van de minderheden. inmiddels reken ik mij daartoe. ik kwam naar nellestein voor het groen, de vogeltjes en de prettige sfeer onder de bewoners en betaalde daarvoor een forse huur. de huur is gebleven, de rust en de schoonheid zijn verloederd en verleden tijd.
het antwoord op mijn opmerkingen zal wel zijn:
"oh, not in my backyard!"
inderdaad wethouders en gemeenteraadsleden. zo is het. om u van mijn gelijk te overtuigen, nodig ik u allen hierbij uit om komende zomer een dagje in mijn tuintje te komen zitten. liefst tijdens een van de festivals. ik zal er graag voor thuisblijven en u de vraag stellen:
"zou u dat in uw achtertuin willen hebben?"

Gast

#49

2014-11-19 20:56

Een kerk past niet in onze wijk...deze wijk is er voor de bewoners van onze wijk! Nee tegen de kerk.

Gast

#50

2014-11-19 21:41

Wat bedoelen jullie met openbaar maken? Je mag mij. Handtekening openbaar maken. Echter alleen voor de petitie