Financieel directeur Campina moet af zien van haar vertrekpremie

Wij, een groep betrokken en positief kritische RFC leden, eisen dat Jaska de Bakker haar verantwoordelijkheid neemt. Als ondernemers met een groot rechtvaardigheidsgevoel vinden wij dat zij van die 1,1 miljoen (!) euro vertrekpremie af hoort te zien.

Zo'n buitenpropotionele vertrekpremie - die schijnbaar in 2017 contracttechnisch is afgesproken?! - is in deze coronatijd onetisch ten opzichte van ons als boeren en boerinnen. Elke euro kan immers maar 1x uitgegeven worden! Wij vinden het niet kunnen dat Jaska de Bakker beloond wordt met een vertrekpremie terwijl er gekozen wordt om melkgeld terug te vorderen bij ons als leden.

Als Jaska de Bakker enige vorm van menselijkheid toont in deze onzekere tijd dan laat ze die 1,1 miljoen euro in de onderneming!!

Mee eens? Teken dan als RFC lid deze online petitie! Samen kunnen we een sterk signaal afgeven aan de Ledenraad. Zodat ook zij het bestuur hierop kunnen beroepen. Deze bijzondere tijden vragen om andere keuzes.

Delen? Graag!

Groeten van boerinnen uit Noord-Holland en Utrecht,

Mariska de Leeuw, Saskia Boekel, Marga de Rooij, Sylvia van der Kooij en Joke Boekel

Door te ondertekenen geef ik Mariska de Leeuw toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.