Etje moet mee naar Dockyard!

Zonder Etje geen feest, dus hij moet gewoon mee naar Dockyard tijdens ADE.

Etje is de man die ervoor zorgt dat alles in goede orde verloopt, van bob tot medisch verzorger hij kan alles! Dan zijn we nog niet eens begonnen over de dames die hij aantrekt en zijn uitstekende wingman kwaliteiten. Daarom zeggen wij Etje moet erbij zijn want zonder Etje is er geen feest. Het is niet alleen voor ons een gemis maar voor iedereen bij Dockyard. Serieus mensen die hem nog niet kennen zullen blij zijn dat ze hem hebben ontmoet. Het is dat hij niet ieder festival in de wereld af kan gaan anders had hij inmiddels meer volgers en vrienden gehad dan de paus. Helaas ligt zijn passie ook niet in de politiek anders was het Etje voor president. Hoe dan ook Etje moet erbij zijn, niet alleen voor ons maar ook voor de mensen van Dockyard. Het zou zo zonde zijn als het hele feest in het water valt omdat er 1 belangrijk element niet aanwezig is. Bij 10000 handtekeningen gaat het door, dus deel dit zoveel mogelijk aub.

Teken alsjeblieft en deel het daarna met je vrienden kennisen en vage bekenden en maak kans op een meet & greet met onze eigen Etje.