Een betaalbare Basic-Fit vrouwensportschool in Tilburg

In Tilburg is er veel vraag naar een betaalbare sportschool voor vrouwen. Een Basic‐Fit ladies only club is de ideale oplossing, aangezien zij beschikken over een lidmaatschap vanaf €19,99 per maand die betaalbaarder is dan de andere vrouwen sportscholen in Tilburg en omgeving waar je al gauw minimaal €40,00 per maand kwijt bent.
Vindt u het ook prettiger om met alleen vrouwen te sporten, voor een niet al te prijzige lidmaatschap, en fit te blijven? Teken dan deze petitie, en hopelijk komt dan de droom van de meeste Tilburgse vrouwen uit!

CiowX2IUoAACemJ.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Yassmina el Mahdioui om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )