Een betaalbare Basic-Fit vrouwensportschool in Tilburg

In Tilburg is er veel vraag naar een betaalbare sportschool voor vrouwen. Een Basic‐Fit ladies only club is de ideale oplossing, aangezien zij beschikken over een lidmaatschap vanaf €19,99 per maand die betaalbaarder is dan de andere vrouwen sportscholen in Tilburg en omgeving waar je al gauw minimaal €40,00 per maand kwijt bent.
Vindt u het ook prettiger om met alleen vrouwen te sporten, voor een niet al te prijzige lidmaatschap, en fit te blijven? Teken dan deze petitie, en hopelijk komt dan de droom van de meeste Tilburgse vrouwen uit!

CiowX2IUoAACemJ.jpg

Door te ondertekenen geef ik Yassmina el Mahdioui toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.