Doe Batman postuum eer aan

20190918_172644.png20190628_060929.pngWij het Nederlandse volk eisen dat justitie een diepgaand onderzoek in stelt naar de dood van een hond - zoals het er nu naar uitziet Batman -die gevonden is in het Rijswijkse Wilhelminapark, en de daders hiervan fors straft.

Wij het Nederlandse volk staan niet langer toe dat er steeds meer dieren op de meest afschuwelijke manieren mishandeld en gedood worden zonder dat daar langdurige celstraffen tegenover staan.

Wij het Nederlandse volk eisen dat de politiek de straffen op dierenmishandeling aanzienlijk zwaarder maakt, hier ook daadwerkelijk gevangenisstraffen op zet, en het hebben van een dier verbiedt voor een ieder die ooit een dier mishandeld of gedood heeft.

Wij het Nederlandse volk zijn dierenmishandeling en het doden van dieren spuug- en spuugzat!!!!

Uiteraard is deze petitie voor het onder de aandacht brengen van alle vormen van dierenmishandeling zoals ook je hond naast de fiets laten meerennen bij ruim 30 graden, het in een bloedhete auto laten zitten van je dier, het bewust onthouden van voedsel of medische zorg voor je huisdier, het mishandelen van paarden in de wei, het voetballen met levende beesten, de vele gevallen van vuurwerkellende waar beesten mee geconfronteerd worden en ga zo maar door. Tevens zal duidelijk zijn dat deze petitie is opgesteld in naam van Batman maar dat dit geldt voor alle dieren die op gruwelijke wijze mishandelt of gedood worden, waarbij wij ook specifiek het horrorproject de Oostvaardersplassen willen benoemen waar dieren stelselmatig door de Nederlandse regering uitgehongerd en afgeslacht worden.

Om een wettelijk kader te kunnen creëren eisen wij van de politiek dat een dier niet langer als een ding of bezit gezien wordt maar als een levend wezen, zodat de straffen ook navenant verhoogd kunnen worden naar de strafeis die ook voor mishandeling of het vermoorden van een mens geëist kunnen worden.

Graag zouden wij zien dat naast daadwerkelijke celstraf er ook fors hogere boetes komen te staan op dierenmishandeling, en dat deze boetes ten goede komen aan de vele asiels en de dierenambulance.

De tendens van het groeiende dierenleed MOET gestopt worden!!!

Deze petitie zal bij genoeg handtekeningen aangeboden worden aan de Tweede Kamer en de dierenbescherming maar besef wel dat dit een lange weg kan zijn. Er is in 2017 een initiatief met 40.000 handtekeningen aangeboden aan de Tweede Kamer maar daar heeft de kamer niets mee gedaan. Toch geloof ik er in dat de macht nog steeds bij het volk ligt en dat wij naar de 100.000 handtekeningen kunnen gaan als we maar willen.

Laat Batman, en zoveel onschuldige dieren, niet voor niets gestorven zijn !!!

Let op!! Bevestig uw ondertekening in de mail die u krijgt nadat u alles heeft ingevuld. Deze mail kan ook binnenkomen in uw spambox of bij ongewenste mail. Tevens is het zo dat veel mensen de petitie meerdere keren tekenen met hetzelfde mailadresmaar dit heeft geen zin want per mailadres mag je de petitie maar 1x ondertekenen.

Door te ondertekenen, machtig ik M M om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.