DIT hallen moeten beschikbaar blijven voor indoor hondensport

See Website: http://www.dogsintouch.nl/engels.html

(ENGLISH)
Through hard work and dedication of Jos & Jacqueline van Vlimmmeren in the last 5 years the Netherlands' agility community and other forms of dog training has had the privilege of using one of the finest indoor training locations with astro turf at the venue in Het Laag 2, Bergen op Zoom.

The licence to use the venue as a training location is in danger of being refused which will mean, not only for Jos & Jacqueline but for the whole dog community, a tragedy and disaster.

I would like to urge people to show their support by signing this petition and letting your opinion be known. support the Dutch dog community and also the many foreigners who travel to use this amazing venue.

(FRANCAIS)
Grace au travail et dévouement de Jos et Jaqueline van Vlimmeren les 5 dernières années, la nécessité de disposer d’un formidable local indoor, pourvu de tapis d’herbe artificielle de haute qualité WK, a pu être comblée. L’Agility ainsi que d’autres sports canins ont pu y trouver place , Laag 2 à Bergen op Zoom.

Le refus de leur octroyer un permis d’exploitation définitif concernant ces activités dans leur infrastructure risque, (et ce non seulement pour Jos et Jaqueline, mais aussi pour l’ensemble des pratiquants du sport canin Nederland,) d’être désastreux, tragique.

Par le biais de cette pétition, je souhaite vous demander à tous de manifester votre mécontentement, sur la tournure que prennent les choses, et la disparition de l’unique local indoor de haute qualité aux Pays Bas.

Je vous demande à tous de signer cette pétition, de façon à ce qui nous puissions la faire parvenir à qui de droit, à savoir, les responsables de ce refus de permis d’exploitation, et ainsi donner un signal clair, ce local, cette infrastructure, nous ne pouvons pas nous en passer, et celle-ci est nécessaire pour tous les amateurs de sport canin aux Pays Bas.

(NEDERLANDS)
Door het harde werken en inzet van Jos en Jaqueline van Vlimmeren is er de afgelopen 5 jaar voorzien in een behoefte om een geweldige indoor lokatie, met een hoogwaardige WK waardige kunstgras mat, Agility (en andere hondensporten) te kunnen bedrijven op Het Laag 2 te Bergen op Zoom.

Door het niet toekennen van een definitieve vergunnig voor het uitoefenen van deze aktiviteiten op deze lokatie dreigt er, niet alleen voor Jos en Jaqueline, maar ook voor geheel hondensport beoefenend Nederland een grote strop.

Middels deze petitie willen ik iedereen vragen zijn of haar ongenoegen kenbaar te maken over deze gang van zaken en het gaan verdwijnen van de enige hoogwaardige indoor lokatie van Nederland.

Ik wil iedereen vragen deze petitie te onderschrijven zodat daarmee een duidelijk statement afgegeven kan worden naar de verstrekkers van deze geweigerde vergunning en dat daarmee een duidelijk signaal afgegeven wordt dat deze lokatie onmisbaar is voor alle beoefenaars van hondensport in Nederland.