Complete Lockdown voor België !

D677BA67-23E2-492A-A668-D73582D876B6.jpeg
Beste Burgers,

Deze petitie werd aangemaakt om de regering wakker te schudden. Dat alleen en enkel een complete LOCKDOWN voor België zal helpen het virus uit te roeien ,Een halve lockdown is dweilen met de kraan open . Huishoudhulpen, of mensen die niet van thuis uit kunnen werken, arbeiders enz moeten blijven werken wat kans op besmetting alleen bevordert . Ook al neem je afstand en was je vaak je handen... alsof 1,5 meter zoveel verschil zal maken. alsof het virus ineens zegt: "Stop vanaf hier ga ik niet meer verder" 😬😣.
Snappen de mensen de ernst van de situatie dan niet?
Dit is bloedserieus !!!! Daarom vragen we voor complete LOCKDOWN. Dat mensen met een beroep in de zorg zoals huishoudhulpen ,artsen, apothekers, verpleging, brandweer, politie, alsook winkelbediendes van voeding enz... nu heel hard nodig zijn is begrijpelijk, maar laat andere beroepen die niet levensnoodzakelijk zijn aub even opschorten!!! We zullen allemaal wat moeten inboeten, ook de regering! We zullen allemaal geld verliezen, ook de regering, rva en weet wat nog allemaal. Dus AUB WORD WAKKER !!

Chers compatriotes,

Cette pétition a été créée pour réveiller le gouvernement. Que seul un VERROUILLAGE complet pour la Belgique aidera à éradiquer le virus. Un demi-verrouillage est en cours de nettoyage avec le robinet ouvert. Les travailleurs domestiques ou les personnes qui ne peuvent pas travailler à domicile, les travailleurs, etc. doivent continuer à travailler, ce qui ne fait qu'augmenter le risque de contamination. Même si vous prenez une distance et que vous vous lavez souvent les mains ... comme si 1,5 mètre ferait tellement de différence. comme si le virus disait soudain: "Arrêtez d'ici je ne continuerai pas" 😬😣.
Les gens ne comprennent-ils pas la gravité de la situation?
C'est vraiment sérieux !!!! C'est pourquoi nous demandons un VERROUILLAGE complet. Il est compréhensible que les personnes ayant une profession de soins telles que les aides ménagères, les médecins, les pharmaciens, le personnel infirmier, les pompiers, la police, ainsi que les vendeurs de nourriture, etc. sont nécessaires de toute urgence, mais veuillez suspendre d'autres professions qui ne sont pas essentielles à la vie !! ! Nous devrons tous faire des pertes, y compris le gouvernement! Nous allons tous perdre de l'argent, y compris le gouvernement, la RVA et savoir quoi d'autre. Alors VEUILLEZ VOUS RÉVEILLER !!

Liebe Landsleute,

Diese Petition wurde erstellt, um die Regierung aufzuwecken. Dass nur ein vollständiger LOCKDOWN für Belgien dazu beiträgt, den Virus auszurotten. Eine halbe Sperre wird bei geöffnetem Wasserhahn gewischt. Hausangestellte oder Personen, die nicht von zu Hause aus arbeiten können, Arbeitnehmer usw. müssen weiterarbeiten, was das Kontaminationsrisiko nur erhöht. Selbst wenn Sie eine Strecke zurücklegen und Ihre Hände oft waschen ... als ob 1,5 Meter so viel Unterschied machen würden. als ob der Virus plötzlich sagt: "Hör von hier auf, ich werde nicht weitermachen" 😬😣.
Verstehen die Menschen den Ernst der Lage nicht?
Das ist todernst !!!! Deshalb bitten wir um komplette LOCKDOWN. Es ist verständlich, dass Menschen mit einem Pflegeberuf wie Haushaltshelfer, Ärzte, Apotheker, Pflegepersonal, Feuerwehr, Polizei sowie Verkäufer von Lebensmitteln usw. dringend benötigt werden, aber bitte setzen Sie andere Berufe aus, die für das Leben nicht wesentlich sind !! ! Wir müssen alle Verluste machen, auch die Regierung! Wir werden alle Geld verlieren, einschließlich der Regierung, RVA und wissen, was noch. Also bitte aufwachen !!

Door te tekenen geef ik Veronique Van Mulem toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.