Camera toezicht voor het Wilhelmina park, Rijswijk.

93126988-97e5-11e9-a9c5-0255c322e81b.jpgBeste,

Gezien de helaas veel voorkomende verwaarlozing van honden (en andere dieren), die om een paal gebonden worden en worden achtergelaten alsof het vuilnis is, lijkt het mij verstandig als er in dit park camera's geplaatst worden. Het is moeilijk om mensen die hun dier achterlaten in een park ook daadwerkelijk te vinden, terwijl het ontzettend onmenselijk is om dit überhaupt in je hoofd te halen!

Met deze petitie hoop ik dat wij met zijn alle het voor elkaar kunnen krijgen om deze camera's  te laten plaatsen, voor de veiligheid van onze kinderen, onze dieren en alle onschuldige hondjes die niet gewaardeerd worden door de 'baasjes'. Ook maken we het hiermee een stuk moeilijker om zo'n beestje uberhaubt te kunnen dumpen.

Door te tekenen geef ik Tender May toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.