Burgers tegen corona

'Burgers tegen corona' is een burgerbeweging die handtekeningen verzamelt van mensen die de coronaregels strikt naleven. De strijd tegen corona is een collectieve strijd die we maar kunnen winnen als zo veel mogelijk mensen de regels volgen.  Wie de regels volgt, draagt zorg voor iedereen en in het bijzonder voor de meest kwetsbaren. De gezondheidsbaten en de economische baten zijn bijzonder groot : samen zorgen we er voor dat de samenleving blijft draaien met een minimum aan zieken en doden.

Hou jij je ook strikt aan de coronaregels ? Teken dan de petitie 'Burgers tegen corona' ! Samen zorgen we voor een gezonde samenleving en sporen we zo veel mogelijk mensen aan om de regels te volgen. Ik wens u van harte te bedanken om de coronaregels te respecteren en bovenal wens ik u een goede gezondheid toe !

Veel groeten,

Jo Maes (burger)

Burgers_Tegen_Corona2.png

'Burgers tegen corona' kan rekenen op de steun van de volgende 'peters' :

- Herman Van Goethem, Rector Universiteit Antwerpen : "Omdat het zo belangrijk is om nu, alle hens aan dek, je zo voorzichtig mogelijk op te stellen".

- Luc De Schepper, Rector Universiteit Hasselt.

Door te ondertekenen geef ik Jo Maes (burger) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.