BRING DIESEL HOME

Mijn naam is Diesel, Stafford Reu en het lieve vriendje van baasje Welsey. Ik moet al enkele weken mijn baasje missen omdat ik in beslag ben genomen. Ik verblijf momenteel in het dierenasiel in Ieper maar zou heel graag terug naar mijn baasje gaan. Mijn baasje heeft het nieuws gekregen dat ik niet meer mag terugkeren naar huis omdat er niet goed voor mij zou gezorgd worden en omdat mijn boekje niet in orde was, mijn baasje doet nochtans zijn best om me blij te maken elke dag opnieuw. Mijn baasje komt elke dag bij mij op bezoek en gaat vaak met mij wandelen, ook spelen we vaak samen, net zoals thuis! Daar speelden we elke dag samen en gingen we ook altijd samen slapen. Ik kan soms onverwacht uit de hoek komen, daar ben ik mij bewust van... daarom zou ik graag terug naar mijn baasje gaan omdat hij weet hoe ik ben en hoe hij met me om moet gaan. Een ander baasje zou ik niet willen en zou ik ook niet accepteren. Mijn baasje Welsey is meteen in actie geschoten en heeft het volledige appartement omgetoverd tot een volledig nieuwe woonplek voor mij. Graag zou ik dan ook terugkeren om hier samen te wonen, samen te slapen in ons bed en samen spelen. Help jij mijn baasje om mij terug naar huis te brengen? Dan zou je ons een groot plezier doen door je naam en handtekening op deze petitie te zetten!

Dikke poot

Diesel 🐾5B5D4696-C9D8-4E46-BEF7-FA4055EE8C59.jpeg

Debbly Deseyne & Welsey Deseyne    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Debbly Deseyne & Welsey Deseyne toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.