Bezwaarschrift brug Wijnegem

De brug van Wijnegem (Turnhoutsebaan "bananenbrug") wordt verhoogd en 300m verder richting Antwerpen gezet. Vlakbij deze nieuw gekozen locatie bevinden er zich echter historische woningen. Door de nieuwe locatie van de brug zijn er tal van ingrepen dewelke invloed hebben op de directe omgeving waaronder een verdubbeling van het aantal rijstroken naar 4 rijstroken achter deze woningen. In het bezwaarschrift staan een aantal opmerkingen/voorstellen zoals een geluidsmuur om de bijhorende overlast tot een minimum te beperken voor de bewoners van deze woningen. Met het tekenen van deze petitie betuigt u uw steun voor dit bezwaarschrift. Hieronder bevindt zich een schets van hoe de nieuwe situatie eruit zou zien.

BELANGRIJK: nadat u deze petitie getekend hebt, dient uw "stem" steeds bevestigd te worden door op de link te drukken die naar je mail adres wordt doorgestuurd, zoniet wordt uw stem niet aanvaard !!!

Brug_wijnegem.png

Het bezwaarschrift kan u hier terug vinden:

Het hele dossier van de herbouw van de brug van wijnegem kan u hier terug vinden:

Door te ondertekenen, machtig ik Wendy Baets om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.