Betaalbare woningen

Er is nog steeds spraken van een te kort aan woningen. Als er al woningen gebouwd worden, dan dan worden deze veelal (en met name gezinswoningen en starterswoningen) verkocht voor prijzen vanaf 300.000 en meer. De meerderheid van de starters en gezinnen met een gemiddeld tot laag inkomen kan dit niet betalen. Ook de huurprijzen van starters en gezinswoningen liggen veel te hoog. Wij vinden het belachelijk dat er alleen rekening gehouden wordt met mensen met een hoger inkomen. Dit moet stoppen en wij eisen dat u luistert naar uw burgers en begint met bouwen van betaalbare woningen in veilige wijken.

Door te tekenen geef ik Astrid van Dissel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.