Behoud van De paddock te stabroek

onderstaand bericht had eigenaren gepost. Laten we samen deze petitie ondertekenen en dan staan ze wat sterker als ze rond de tafel gaan zitten met de bevoegde mensen.

Met veel spijt in het hart en tranen in de ogen moeten wij aankondigen dat wij onze manege moeten sluiten...

Waarom? Het is niet toegelaten om op landbouwgrond recreatieve functies uit te oefenen. Opgelegd door de gemeente zullen onze commerciële activiteiten dus volledig stoppen op 1mei 2022.

Praktisch: De website ed zal vanaf volgende week verdwijnen. Vanzelfsprekend nemen we geen nieuwe klanten meer aan. Huidige ruiters krijgen dus wel tot 1mei om lopende leskaarten nog op te maken. Wij vragen wel om geen nieuwe kaarten aan te kopen en dan gewoon per les af te rekenen. Ook lidgeld dient er niet meer betaald te worden. Paddock kleding kan nog aangekocht worden (de kast is net helemaal aangevuld). Vanaf 1januari zullen er ook geen wandelingen, kampen, evenementen ed meer gepland worden. Voor de paardentransporten en pony's op je feest kan je wel op ons blijven rekenen.

Wat met de paarden? De manegepaarden van De Paddock zijn nu dus ook te koop. Het gaat om: Danya, Valentino, Nazarma, Arizona, Evanna, Holly, Bono, Joey, Tina en Maartje. Wij hopen voor hen een koper te vinden binnen De Paddock, zodat de paarden ook kunnen blijven staan. Heb je interesse? Contacteer me dan.

Wat met De Paddock? Wij worden nu een privéstal met enkel eigenaars. Iedereen die er staat, kan gewoon blijven staan. Wie interesse heeft om naar ons te verhuizen, kan me contacteren (kan enkel als er manegepaarden zouden vertrekken).
Wij hopen hiermee duidelijk te communiceren en daarbij ook niet 100x dezelfde vragen te krijgen. Ook voor ons is dit ingeslagen als een bom en enorm zwaar nieuws.

Wij hopen op jullie begrip...

Ondanks deze beslissing zijn wij dankbaar voor de 12 mooie jaren die we gehad hebben. Ik had mij ook geen beter team (jullie zijn echt top!) en geen leukere ruiters kunnen wensen. En toch eindigt mijn levenswerk hier... Wat worden het gekke maanden en wat zullen we jullie allemaal missen... Daarom zal er 30april een waardig afscheidsfeest gegeven worden, noteer het al zeker in je agenda.

Team Paddock forever! 🥰

#zopijnlijk
#mijnlevenswerk
#tijdvoorwatandersdanmaar

Door te ondertekenen, machtig ik Genar Dimitri om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.