Aanleg speeltuin in Westrem

Hallo, ik ben Rebecca. Wij wonen nu al 9 jaar in Westrem en in tussentijd hebben wij de buurt zien verjongen, er wonen ondertussen toch wel al wat gezinnen met kinderen. Maar er is eigenlijk niet zoveel te beleven voor onze kinderen, daarom mijn vraag hier even:

Zou het niet een leuk idee zijn dat er een speeltuin (bv klimrek, schommels, glijbaan, een stuk gras waar kan gevoetbald worden) wordt aangelegd in Westrem ter hoogte van de wijk achter de ezelstraat? Voor het overal volgebouwd geraakt met huizen, zodat de kinderen een plekje hebben om naartoe te gaan zonder ver te moeten rijden en kunnen ravotten zoals vroeger ipv achter schermpjes te zitten 🙈 het is er ook nog rustig en weinig doorgaand verkeer. Ik wil er op inzetten omdat ik vind dat Westrem een beetje een vergeten gemeente is geworden waar niets meer te beleven valt..

Zouden jullie deze online petitie willen tekenen indien jullie dit een goed idee vinden zodat we handtekeningen kunnen verzamelen enFB_IMG_1602848408019.jpghet dan kunnen doorgeven aan de burgemeester.

Om toch te laten weten dat Westrem nog een beetje leeft 😉

Door te ondertekenen geef ik Rebecca De Jonge toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.