Aangifte tegen Burgemeester J. van Aertsen en zijn agenten.

Tekenen en Delen, Dit mag en kan niet ongestraft blijven, Dit zijn de ware Outlaws!!!

Na de tragische dood van de Arubaan Mitch Henriquez, om het leven gekomen door het mishandelen van de Haagse agenten tijdens zijn aanhouding, beloofde korpschef Erik Akerboom beterschap. Het hardhandige geweldgebruik tegen Henriquez was “disproportioneel, onmatig en ondeskundig”, schrijft een van de twee onderzoekers. Dat zou de Politie Nederland niet meer overkomen.

Uitgerekend de Politie Den Haag gaat enkele weken na de aanbevelingen wederom in de fout en hoe!. In de video van een coffeeshop in de Weimarstraat, welke in het bezit van De Telegraaf is gekomen, is hieronder te zien hoe vijf Haagse politieagenten hebben de 72-jarige Piet Visser uit Den Haag afgelopen september meerdere malen in het gelaat hebben geslagen en stompt. Daarna is hij hard tegen de grond hebben gewerkt en dat allemaal omdat hij zich niet kon legitimeren.

Fouten kunnen gemaakt worden, maar als ambtenaren van politie moedwillig een bejaarde man met 5 man sterk mishandelen is crimineel gedrag en moet zwaar bestraft worden!