Tunnel Broek in Waterland

Neem contact op met de schrijver van de petitie

1000 handtekeningen

2014-06-22 14:00:19

Beste ondertekenaars,

Allereerst bedankt voor jullie handtekeningen. Er is nu meer dan 1000 keer getekend en er heeft een artikel in de Prettig Weekend gestaan. Weer meer aandacht voor de tunnel.

Aanstaande dinsdag mag Romke Wadman zijn plan voor de tunnel bij de provincie verdedigen en het is natuurlijk geweldig dat hij (en zij) weten dat er zoveel mensen voor een tunnel zijn.

Maar ik denk dat het mogelijk is (en ik ben bang ook nodig) om meer mensen achter deze petitie te krijgen. Dus (nogmaals) breng kennissen/vrienden/familie op de hoogte van de petitie en vergeet ook buren en huisgenoten niet. Belangrijk is ook dat mensen in Monnickendam, Edam, Volendam, Amsterdam etc. de petitie tekenen want de gemeenteraden van deze gemeenten besluiten mee of er in Broek een tunnel komt.

Ken je mensen die geen internet/email hebben dan kun je (als ze dat willen uiteraard) voor hen tekenen.

Nogmaals bedankt.

groeten Tatia Englebert-Tensen

Tatia Englebert-Tensen

700 handtekeningen

2014-06-12 16:03:23

Beste ondertekenaars,

Bedankt voor jullie handtekening. Er hebben ondertussen al 700 mensen getekend. Geweldig! Ook radio en tv Noordholland hebben er in het nieuws al aandacht aan besteed.

En dat alles heeft ook al effekt. De provincie heeft de voorlichtingsavond waarin ze zouden uitleggen dat de extra asfalt strook er komt voorlopig opgeschort tot september.

Maar nu moet het niet stil worden. Er zijn nog veel mensen die niet getekend hebben die dat wellicht wel willen. Dus zegt het voort!!!! Denk ook gewoon aan partners/huisgenoten/buren en wellicht mensen zonder internet. (op naar de 1000)

En als je nog andere iedeeën hebt zijn die natuurlijk ook altijd van harte welkom.

nogmaals bedanktvoor je stem.

met vriendelijke groet,

Tatia Englebert-Tensen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.