Toon Anchorman 2 in de bioscoop!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

'Anchorman 2 toch in Nederlandse bioscoop'

2014-02-05 19:51:59

Dankzij Jaap Stronks zag ik dit - in potentie - fantastische nieuws! Hieronder het volledige nieuwsbericht van Nieuws.nl:

Het lijkt erop dat Anchorman 2: The Legend Continues toch in de Nederlandse bioscoop wordt vertoond. Dat bevestigt bioscoopgigant Pathé Nederland tegenover Novum Nieuws. Eerder deze week liet producent en distributeur Universal weten dat de komedie met Will Ferrell, Steve Carell en Christina Applegate niet in Nederland te zien zou zijn vanwege 'tegenvallende resultaten in Europa'.

"Het is een keus van de distributeur", legt een woordvoerder van Pathé uit. De film komt zeer waarschijnlijk nog dit jaar uit, maar over de specifieke premièredatum kan Pathé nog niets zeggen. Universal was niet bereikbaar voor commentaar.

In Anchorman 2: The Legend Continues is Ferrell wederom te zien als de zelfingenomen nieuwspresentator Ron Burgundy. Waar de eerste film Anchorman: The Legend of Ron Burgundy uit 2004 nog ging over een plaatselijke nieuwszender in de jaren zeventig, toont het vervolg hoe de nieuwsploeg de eerste 24-uurs nieuwszender in New York bemant.

Of mijn petitie en jullie handtekeningen hieraan hebben bijgedragen, doet er in feite niet toe, want het is hoe dan ook super als Anchorman 2 alsnog in de bioscopen zal verschijnen! Hartelijk dank voor de vele handtekeningen en shares op social media!

Dus, kijkt allen nog eens naar de trailer van Anchorman 2 en wie weet tot in de bioscoop!

Groet,
@endantwit

endantwit

Ladies and gentlemen, can I please have your attention...

2014-02-04 17:50:42

Allereerst sorry voor de spam.

Allertweedst hartelijk dank voor alle handtekeningen, Facebook-shares en tweets! Binnen een dag zijn er al meer dan 450 handtekeningen verzameld en de actie is ook door verschillende media (o.a. Nieuws.nl, FOK!, Radio Veronica) opgepikt. Die eerste heeft er gisteren over geschreven en liet daarin ook een woordvoerder van distributeur Universal Pictures Nederland aan het woord.

Naar aanleiding van het besluit van de distributeur is online een petitie gestart om te voorkomen dat Nederlandse fans niet naar de film kunnen. Hoewel vorig jaar de film The World's End na een petitie toch in de bioscoop kwam, gaat een verzameling handtekeningen volgens de woordvoerder deze keer niet helpen. "Het besluit staat vast."

Da's mooi kut.  Maar des te meer reden om nóg beter te laten zien aan de domme distributeur dat er écht wel animo is in ons land en dat de resultaten voor Anchorman 2 in óns land dus niet hoeven tegen te vallen. Fuck Europa en hun debiele smaak voor humor. Wij zijn Nederlanders en kunnen wél lachen om de grappen van Will Ferrell en Adam McKay.

Daarom wil ik jullie vragen om de petitie onder de aandacht te brengen bij al je vrienden, familie en collega's via Twitter, Facebook, Google+ (haha, heb jij daar een profiel?!), het intranet van je werk of het prikbord van de plaatselijke Albert Heijn. Of schrijf wat mij betreft de url van de petitie op je al dan niet harige onderbuik en deel een foto daarvan via Snapchat of ga ermee cammen op Chatroulette. Whatever floats your boat.

Groetelijke vriendjes,

@endantwit

endantwit

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.