Ryanair keep flying

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Bericht van Ryanair

2014-02-03 17:22:51

Dear Mr Subelack,

I received your correspondence from my colleague Mrs Clemence Djoudi at Brive Dordogne Valley Airport.

First of all I would like to thank you for taking the time to do this petition in reference to our operation Maastricht Achen – Brive Dordogne Valley.

For your information and as you can see on sale on Ryanair.com we operate 6 routes during this winter season from/to Maastricht-Aachen Airport and 4 other routes will start for this summer season. In total we will operate 10 routes during this summer season 2014 from/to Maastricht-Aachen Airport.

Unfortunately due to some capacity / aircraft availability restriction for this summer season 2014 Ryanair is technically not in a position to operate all routes as last summer and some choice had to be made. Unfortunately figures proved this route MST-BVE performed poorly last summer, in terms of passenger numbers and sales. In this specific context and based on these poor figures our development department wasn’t able to reschedule it for this summer season.

However from September 2014 Ryanair will start receiving delivery of its first aircraft ordered (175 units ordered/Delivery 2014-2018) and will be then in a better position to keep growing from/to the Netherlands.

Ryanair sincerely apologizes for this loss of service this summer.

Thanks again for your time and Kind regards,

Jonathan Brisy

Sales & Marketing

Belgium, France, Morocco

Ryanair, Unit D2, Airport Business Park | Swords Rd, Co Dublin , Ireland

Tel +353 1 508 1797 | Fax +353 1 812 1642

www.ryanair.com |  Europe's No. 1 Low Fares Airline

Antwoord van Brive

2014-02-03 08:22:19

Onderstaand bericht ontving ik van:

Mme DJOUDI Clémence

Responsable Marketing & Communication

Aéroport Brive Vallée de la Dordogne

LD: 05.55.22.40.05

Mobile: 06.78.27.15.25

www.aeroport-brive-vallee-dordogne.com

Bonjour et merci pour votre mail.

Nous sommes tout à fait conscients que cette ligne sera un véritable manque et nous en sommes aussi désolés que vous.

Je vais faire suivre votre mail et la pétition à mon homologue chez Ryanair.

Bien cordialement

Aanbieden petitie

2014-02-01 07:51:54

Hierbij een bericht betreffende het plaatsen van een aankondiging op petities24.

Met vriendelijke groet
Paul GJ Subelack

Het aanbieden van de petitie

2013-12-23 18:06:45

Aan alle ondertekenaars,

Van Corné van Haalen, bestuurslid van de VVMAA,(Vereniging Vrienden Maastricht Aachen Airport) ontving ik onderstaande e-mail. De inhoud hiervan spreekt voor zich.

De petitie wordt nog steeds ondertekent en ik stel voor dat we voorlopig nog even doorgaan. Hoe méér ondertekenaars hoe groter de kansen zijn, dus doet ook u uw best om publiciteit aan deze petitie te geven.

Ik wens u prettige feestdagen en een voorspoedig 2014
Met vriendelijke groet
Paul Subelack

=============================

Dag meneer Subelack,

We hebben te maken met Ryanair, een club die volledig ongevoelig (b)lijkt als je hun besluiten wilt aanvechten. Niettemin adviseer ik u uw petitie in Maastricht aan te bieden: aan Ryanair en anders aan de MAA-directie dien deze lijn ook graag in de lucht houdt. Ook in Brive kunt u (met hulp van de lokale overheid en KvK) wellicht iets op touw zetten. Verder zou het mooi zijn wanneer enkele van uw medestrijders lid van de VVMAA zouden worden. We strijden namelijk in principe voor hetzelfde.

Wij wensen u veel succes!

Vriendelijke groet,

Corné van Haalen, VVMAA

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.