Stop de komst van de mega distributiehal op het Witveld

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Meer stemmen nodig tegen verdozing!

2023-10-03 10:05:56

Bedankt voor het ondertekenen van de petitie "Stop de komst van de mega distributiehal op het Witveld" van de werkgroep "Stop verdozing Belfeld". Op dit moment hebben we bijna 600 handtekeningen verzameld. Wij denken dat de gemeente bij 2000 handtekeningen of meer de vergunning aan Next Level niet zal verlenen omdat ze dan tegen de wil van meer dan de helft van de stemgerechtigde Belfeldenaren in gaan. Er is dus nog werk aan de winkel.

Als elke persoon die deze petitie ondertekend heeft 3 andere stemmen kan verzamelen halen we dit ruimschoots!

Wij willen je dan ook via deze weg vragen om de petitie onder de aandacht te brengen van je gezinsleden, ouder dan 16 jaar, je familie, vrienden, kortom iedereen in je kennissenkring. Dit kan via de deelknop van de petitie naar Facebook en WhatsApp, maar ook in de persoonlijke aanpak. Bespreek het onderwerp met de mensen om je heen. Maak ze bewust van de nadelige gevolgen van nog zo'n distributiehal op deze prachtige lokatie. Een gebied dat Belfeld zoveel moois kan bieden.

Onderteken de petitie

Wil je een actievere bijdrage leveren aan de projectgroep? Stuur dan een mailbericht naar de werkgroep. Kijk hiervoor op de webpagina van de werkgroep.

We nemen dan contact met je op om je mogelijke bijdrage te bespreken.

Meer informatie? Bekijk de webpagina.

Werkgroep Stop verdozing Belfeld

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.