Stop de bezuinigingen in de gezondheidszorg!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Alles over Brigitte

2015-03-16 18:10:20

Aan de ondertekenaars van deze Petitie,

Alweer een hele tijd geleden heeft u deze Petitie ‘Stop de bezuinigingen in de zorg!’ ondertekend. Het streven was dat met u minimaal 40.000 mensen dit zouden doen. Alleen bij dat aantal zou de petitie in aanmerking kunnen komen voor behandeling in de Tweede Kamer. Helaas hebben wij dit aantal, ondanks alle inspanningen, niet gehaald.

Als u wilt weten hoe e.e.a. is gegaan en hoe het verder is gegaan met ‘Brigitte’ voor de opstellers de directe aanleiding tot het starten van de Petitie, dan verwijzen we u naar een speciaal boek waarin dit en nog veel meer wordt beschreven.

In ‘Brigitte’ verhaalt haar vader Guido Bindels op een emotionele en soms ook humoristische wijze over hoe het is om te leven met een zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapt kind. Hij schuwt daarbij niet zichzelf  - en zijn directe omgeving - volledig bloot te geven. De lezer krijgt een eerlijke en realistische inkijk in het leven van zijn gezin. Vanaf de geboorte van zijn dochter Brigitte tot het heden.

“Brigitte past niet in het systeem dat men in dit land heeft verzonnen om alles geordend te laten verlopen. Iemand als Brigitte ontregelt dat systeem blijkbaar. Het raakt in de war. En de mensen ook.”

En:

“Brigitte kan helemaal niets, maar tegelijkertijd ook alles. Want ze kan mensen op haar manier opbeuren, vrolijk maken en vooral laten voelen. Door haar ogen, haar lach, door haar puurheid.  Ze laat ons zien hoe de mens in zijn puurste vorm is.”

‘Brigitte’ is door alle veranderingen in de zorg een zeer actueel boek geworden. Mocht u het via onderstaande link willen bestellen dan betaalt u in elk geval geen verzendkosten.

Guido Bindels

Alle gegevens invullen ivm rechtsgeldigheid petitie

2012-11-20 23:47:33

AUB OPNIEUW INVULLEN ALS U DAT NOG NIET HEEFT GEDAAN EN DAN MET ALLE GEGEVENS:

De petitie is alleen rechtsgeldig als u ook het volledige woonadres (dus ook straatnaam en huisnummer) en uw geboortedatum heeft ingevuld. Heeft u dat niet gedaan teken dan aub opnieuw en wel met die aanvullende gegevens. Dankuwel!

Als u geen mail meer wenst te ontvangen klikt u in de mail die u net ontvangen heeft op geen aankondigingen meer ontvangen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Dringend verzoek....

2012-11-08 00:34:54

DRINGEND VERZOEK AAN ALLEN DIE DE PETITIE STOP DE BEZUINIGINGEN IN DE ZORG HEBBEN ONDERTEKEND:

Uit een artikel in de krant blijkt nu dat petities op internet alleen rechtsgeldig zijn als mensen ook hun adres en geboortedatum hebben ingevuld. De speciale internetsite voor petities gaf dit echter niet aan er was ook geen ruimte voor. Die heb ik inmiddels weten te maken. Daarom aan iedereen het verzoek de petitie nog een keer te ondertekenen, maar dan ook met invulling van adresgegevens en geboortedatum. Sorry voor het ongemak, maar wil de petitie ooit door de Kamer in behandeling worden genomen, dan zijn die aanvullende gegevens dus blijkbaar vereist.

Dus aub: Onderteken nog een keer op:

Vanaf morgen (donderdag) graag, want ik moet eerst alle handtekeningen verwijderen voordat jullie ze opnieuw kunnen zetten. Nogmaals sorry voor de overlast, maar we gaan er ondanks deze tegenslag weer helemaal voor! En reuze bedankt. Waardeer dit echt zeer!!!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.