STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Jouw hulp is goud waard!

2022-08-04 19:05:03
Beste petitieondertekenaar,

Inmiddels komt de toegezegde datum van datum waarop de sloopmachines het Eftelingterrein zullen oprijden om ons geliefde slot voor altijd neer te halen, steeds dichterbij. Helaas zal de nieuw geplande attractie heel anders worden dan het Spookslot. Achter de schermen is veel werk verricht om het Spookslot te redden van de ondergang. Hierover is o.a. bericht in het Brabants Dagblad (

Ook stond er deze week weer een mooi opiniestuk in het NRC (https://mobile.twitter.com/nrc/status/1554784351027695616) Like en deel vooral deze artikelen!

Wil je zelf nog artikelen of mooie foto’s van het Spookslot delen op sociale media? Gebruik dan #redhetSpookslot

Wil je als Spookslotredder deze laatste weken nog in actie komen? We kunnen je/uw hulp hard gebruiken! Wacht niet en neem s.v.p. z.s.m. contact op via Facebook, @ Bescherm het Spookslot in de Efteling als erfgoed! voor info over de gezamenlijke reddingsacties!

Het Spookslot staat er nu nog en door samen te werken is de kans veel groter dat we erin slagen het klassieke, authentieke Spookslot te behouden en te laten restaureren. Dus wacht niet.

Met Spookachtige groeten,

Team Spookslotredders

Noah Marissen

Verkiezingen Gemeente Loon op Zand

2022-03-14 08:51:14

TOEKOMSTIG KLM VOOR BEHOUD SPOOKSLOT
Tip voor alle fans van nostalgische Efteling die in Loon op Zand, Kaatsheuvel of de Moer wonen: partijleider van Toekomstig KLM, Marten Krikken, heeft ons medegedeeld dat deze partij vóór het behoud en restauratie van het Spookslot is. Wanneer zij in de gemeenteraad komen, zullen zij vanuit de gemeente hun best doen om het Spookslot als erfgoed te behouden!
Toekomstig KLM is net als wij van mening dat het een nieuwe spookattractie beter op een andere plek kan worden gebouwd. Zij willen hier graag werk van maken wanneer zij in de gemeenteraad komen. Een stem op Toekomstig KLM (Marten Krikken) is dus een stem op het Spookslot!
Ken je Eftelingfans in gemeente Loon op Zand? Deel dit bericht dan met je vrienden of familie!

team, Nostalgisch Efteling

Team nostalgisch Efteling

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.