ZZP-ers in de kunst en cultuur willen werken!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Hart van Nederland

2022-01-18 16:51:00

Gisteren stond ik op het plein. Samen met wat muzikanten hebben we de aandacht van de lokale pers weten te krijgen. En zoals dat soms gaat; nu ook de aandacht van de landelijke pers. Morgen komt Hart van Nederland op de koffie. Ze maken een item over onze sector; ze gaan op bezoek in een museum, bij het kapsolontheater en bij ondergetekende zzp-er. Het sentiment van een gezin wat de huur niet meer kan betalen is natuurlijk prachtige tv. Maar ik wil ook proberen de zzp-ers uit de sector 'aan het woord' te krijgen. Dus kom maar op met jouw voorbeelden, jouw situatie, jouw frustratie!

Mail me op info@simonspeelt.com

Ik ga mn best doen. Voor ons. Voor de kunst.

Groet,

Mariska

ps. Hier nog een LINK naar mijn vlog van gisteren.

Mariska Simon

Dank jullie wel!

2022-01-16 11:25:35

Lieve ondertekenaars!

Wat fijn dat jullie er net zo in staan als ik. Morgen, maandag 17 januari, ga ik samen met Ton Meijer Het Plein in Den Haag op. Met z'n tweeen tegen de bierkaai. Bereiken zullen we weinig. Daar maak ik me geen illusies over. Maar niets doen is geen optie meer. Mocht je morgen tijd en zin hebben. Kom langs! We zijn tussen 12.30 en 16.00 ontzettend aanwezig!

Groetjes,

Mariska Simon

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.