FREE MOOS

Neem contact op met de schrijver van de petitie

R.I.P. MOOS..🥀

2021-07-20 15:10:22

Ondanks ons harde werk om Moos te bevrijden uit de handen van Justitie.. Heeft het niet mogen baten.. Ze hebben het harde besluit genomen om hem te laten in slapen.. Dierenbeschermers noemt zich dat, ras discriminatie en pure moord dat is wat ik zie!!! Ik schaam me ervoor ooit voor de dierenbescherming te hebben gewerkt.. Er wordt te snel gehandeld en ondoordacht.. Destijds lag ik al overhoop met de eigenaar van dierenasiel zandvoort, er wordt te snel conclusie getrokken dat een dier vals is.. En dan moet het maar dood, zo wordt er met mensen toch ook niet omgegaan?? Terwijl die over het algemeen veel valser zijn.. Triest zooitje, helaas is Moos er niet meer maar me strijd voor dierenrechten is nog zeker niet gestrand..

Marchel sterkte met het verlies we leven allemaal met je mee..🥀

Sherida Koster

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.