NO Corona passport FREEDOM

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Nieuwe groep en nieuws Phizer

2021-04-24 13:01:12

Beste ondertekenaar,

We zijn vanuit feedback van jullie ondertekenaars een Telegram groep gestart als het gaat om het onderwerp Coronapaspoort. Deze is nu in week tijd geëxplodeerd: Zie telegramgroep: in een week tijd 300 abonnees.

De groep heet Gewoon Vrij
Gewoon vrij wil terug naar het oude normaal en is tegen een Coronapaspoort.Wij ondersteunen mensen /bedrijven die niet aan de testsamenleving meedoen. Het Corona paspoort staat al in de plannig: Zie ook in de groep artikel over Phizer en zwangere vrouwen in welke landen hier op getest word. Shocking.

Als je nieuwsberichten hebt die interessant zijn om te delen kun je dan ee pb bericht sturen via Telegram.

Freedom world

Coronapaspoort?

2021-04-17 23:01:52

inCollage_20210418_003819864.jpg

Nieuw: Telegramgroep en nieuwe petitie. Zie bovenstaand de link. Delen en teken en wordt ook lid van onderstaande community. Voor de laatste updates en nieuws.

Nieuw: Gewoon VRIJ groep: ga naar telegram en wordt lid van onze groep.

Telegram groep:
t.me/geencoronapaspoortgewoonvrij

Telegram downloaden: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger

BBB2021NO Nederland

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.