Stop zelfdodings forums

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Motie

2021-11-09 19:43:46

Goed nieuws.

Na contact te hebben gehad met Lisa Westerveld van Groenlinks heeft zij samen met mevrouw Kuiken van de PVDA de vorige week een motie ingediend om een onderzoek te starten van 3 maanden naar de wettigheid van zelfdodingsforums en van pro ana sites. Vandaag is deze motie door de tweede kamer aangenomen.

Zelfdodingspoeder

2021-07-30 09:29:29

Hier even een belangrijk oproepje voor de mensen die hun dierbare aan een zelfdodingspoeder zijn verloren of die iemand kennen in hun omgeving waarvan een dierbare is overleden door zelfdodingspoeder.

Ook mogen mensen die in het buitenland wonen zich hiervoor aanmelden ze komen heel graag in contact met mensen uit Belgie.

Hoe meer mensen hier aan meewrerken hoe beter.

Via de link kan aangemeld worden via contact

Alvast Bedankt.

Zelfdodingspoeder

2021-07-30 09:12:43

Hoe meer mensen hier aan meewrerken hoe beter.

Via de link kan aangemeld worden via contact

Alvast Bedankt.

graag de petitie zoveel mogelijk delen

2021-05-15 17:39:56

Hartelijk bedankt allemaal voor het tekenen en de delen van onze petitie. In veel landen om ons heen wordt al actie ondernomen tegen dit soort forums in Engeland gaat nu komende week een belangrijke week hiervoor worden. In Nederland wordt hier helaas helemaal nog niks tegen gedaan dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn want elk leven telt en dit kan in elk gezin/familie gebeuren. De politiek wilt helaas nog niet luisteren tot nu toe daarom zijn er echt 40.000 handtekeningen nodig om de tweede kamer wakker te schudden. Deel de petitie zoveel mogelijk voorkom dat mensen op het internet opzoek gaan naar de verkeerde hulp.

graag de petitie zoveel mogelijk delen

2021-02-20 16:19:15

Op 5 maart 2021 zou Gwen eigenlijk 22 jaar worden maar mede doordat zij op een zelfdodingsforum zat zal zij helaas altijd eeuwig 20 jaar blijven.

Elke keer dat dit gebeurd is een keer teveel.

Dit  kan kan in elk gezin/familie gebeuren.

Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor Gwen als de petitie massaal gdeeld en getekend gaat worden.

Alleen bij 40.000 handtekeningen kan hier iets tegen gedaan worden.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.