Huurbescherming voor recreanten/ eigenaren caravans/ chalets campings

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Kassa

2021-11-06 19:15:19

Wat een mooie maar ook trieste uitzending in Kassa vanavond. De harde werkelijkheid van verdrietige kinderen, ouders en gepensioneerden die hun spullen in de vuilcontainer gooiden... De tranen schieten ervan in de ogen... Het leed wat vakantieparken heet.

Bent u al lid van de facebook groep Recreanten Recht, hier bundelen we om elkaar te leren kennen. Ervaring en adviezen te delen en samen sterk te staan.

Met vriendelijke groet, Esther

Op tv bij omroep MAX VRIJDAG 14 mei rond 19.20 NPO2

2021-05-12 14:17:07

Beste lotgenoten ;-)

Omroep MAX besteed a.s. vrijdag rond 19.20 aandacht aan het feit dat je als eigenaar van een kampeermiddel geen enkel recht heb.

Wij zijn benieuwd en hopen dat dit vragen gaat oproepen bij de landelijke politiek...

Omdat het kabinet nu erg onrustig is zullen we naar aanleiding hiervan vervolgstappen moeten gaan ondernemen. Daarom verzoek ik iedereen nogmaals deel deel deel de petitie zodat vrienden, buren, en andere eigenaars nog tekenen. Laten we een einde maken aan kapitaalvernietiging, en laten we gemeentes oproepen hun verantwoording te gaan nemen in dit geheel. Momenteel kijken de meeste gemeentes de andere kant op en nemen niet hun zorgplicht.

Verder zijn er jammer genoeg een aantal mensen die ondertekenen maar die hun email adres foutief invullen waardoor ik een foutmelding krijg. Ik kan dit helaas niet corrigeren. Mocht u uw reactie niet kunnen terugvinden teken dan aub nogmaals.

Met vriendelijke groet, Esther

Esther van der Graaf

Nr 2 en we gaan door voor gerechtigheid!!

2021-04-08 08:53:24

Esther van der Graaf

De media word wakker , op meerdere parken is er ellende.

2021-04-04 11:41:19

- no comment

2021-01-23 10:07:36

Barron

Stop de praktijken van campingbeheerders

2021-01-15 18:23:09

Ik had niet verwacht dat er al zoveel reacties zouden binnenkomen, schrijnende verhalen van mensen die hun zuurverdiende centjes in rook zien opgaan. Hoge kosten moeten betalen voor het verwijderen van hun recreatiewoning nadat een campingeigenaar lukraak de overeenkomst op kan zeggen. Ook sexuele intimidatie zien wij voorbij komen van vrouwen die alleenstaand op een camping verblijven ivm scheiding ect. We zijn letterlijk overgeleverd aan de grillen van gemeente of eigenaren die te pas en onpas de kosten verhogen onder de noemer externe of interne kosten, zich niet houden aan de recron (niet dat je daar beter van word) enz enz,

Esther

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.