Wedergeboorte Café Extase

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Persoonlijke mail van Café Extase

2012-09-11 21:33:46

Lieve mede ondertekenaars,                                                                                                          Om enig misverstand te voorkomen: ik heb aan de nieuwe eigenaar van Café Extase geen emailadressen doorgegeven, sterker nog; ik zie ze zelf ook niet. Het hierna volgende bericht is vanuit de petitie gestuurd en is eenmalig, tenzij je zelf besluit dat je vaker nieuws van de site van Extase wenst te ontvangen via de mail.                                                                       Groetje van de auteur (Sandra)

Beste vriend(in) van Extase,

Na 10 dagen van opruimen, sjouwen, schoonmaken, schilderen en verbouwen is op 19 juli Cafe Extase weer open gegaan.
Mede dankzij jullie enorme steun in de vorm van de petitie geloven we dat Extase een plek in de Tilburgse cultuur verdient en dat het bestaansrecht heeft.
Van 19 t/m 29 juli hebben we kermis gevierd en zijn we vervolgens weer verder gegaan met klussen.
Vervolgens is september een maand van rustig opbouwen en open van woensdag t/m zaterdag vanaf 22.00 uur. Vanaf dinsdag 2 oktober gaan we er weer vol tegenaan met een spannend programma. We gaan dan 6 dagen per week open.

Binnen 2 weken wordt het volledige programma bekend. Als eerste via de mailinglist. Voorverkoop voor de meeste concerten start dan ook. Extase moet herkenbaar blijven maar ook vernieuwend en van deze tijd zijn.
Herkenbare thema avonden, DJ’s en vooral veel live muziek.
Lokale bands, bekende Nederlandse bands maar ook internationale muzikanten en bands zullen Extase gaan bezoeken.
Extase is en blijft rock maar ook o.a. blues, Nederpop, rockabilly, dubstep, drum and bass en metal krijgen hun plek hier.
Stevig rocken maar ook akoestische optredens.
Alternatief en toegankelijk.

Naast muziek ook entertainment in de vorm van quizzen, bingo, schuimparty’s, talkshows, thema avonden en nog veel meer.
Dat is hoe wij het nieuwe Extase zien maar hoe zie jij het eigenlijk?
Wat wil en verwacht je van ons?
Heb je vragen, opmerkingen, tips en adviezen?
Mail ons op info@cafeextase.nl

We willen graag met je in contact komen en blijven.
Mail ons je naam en 'mailinglist' zodat we je op de hoogte kunnen houden van ons programma, surprise en last minute optredens, speciale en tijdelijke acties (waaronder gratis drankjes)!en nog veel meer.
Exclusief voor mailinglist abonnees.
Heel graag tot in Extase!

Namens het hele team van Cafe Extase,

Jerry Kepers

S. Verhoeven

dankwoordje

2012-04-21 00:54:14

Bij deze bedank ik iedereen die zijn of haar handtekening gezet heeft of nog gaat zetten van harte hiervoor. De petitie zal na afloop worden aangeboden aan degenen die Extase willen doorstarten. Zij kunnen deze gebruiken als extra steunbetuiging... nogmaals (alvast) HARTELIJK BEDANKT!!!

S. Verhoeven

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.