(ON) Leefbaar Nijlen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

stand van zaken

2012-04-26 21:54:00

Beste sympathisanten,

een kleine update van de stand van zaken. Vandaag hebben we alles verzameld en opgestuurd naar MER-Vlaanderen als naar de gemeente.
Hou u vast , wij hebben 1900 handtekeningen verzameld op papier en 360 handtekeningen via de online petitie.
Dank aan de initiatiefnemers van het actie comité en alle mensen die dit op 3 weken gerealiseerd hebben.
Dank ook aan de 2260 mensen die via hun handtekening deze actie steunen.
Wat je bijdrage ook was, hoe klein of groot ook, het doet deugd dat zoveel mensen zich betrokken voelen.
We houden je verder op de hoogte via FB of website.

inspraakformulier

2012-04-14 12:19:01

Oproep aan de bewoners Kessel-Nijlen

Het is van fundamenteel belang dat zoveel mogelijk individuele burgers reageren met de inspraakprocedure. Kopiëren en plakken van de argumenten gebruikt door de actiegroep wordt doorzien; het is nodig er voor u individueel argumenten uit te kiezen en te staven met de specifieke persoonlijke impact voor uw eigen situatie.

HOE en NAAR WAAR reageren?

Via het “Inspraakformulier”

• Of per post (adres op het formulier)
  • Of per Mail (adres op het formulier)

TEGEN WANNEER reageren?

!!!!! 30 April 2012 !!!!!

Waar vindt u de documenten?

Infoavond 2de havenontsluiting en Ijzeren Rijn

2012-04-12 17:56:02

Er wordt door Groen een infosessie georganiseerd op dinsdag 24/4/2012 om 20u00 tendelhof Kessel, hoenderstraat 4

info sessie op 11/4/2012

2012-04-09 22:58:16

Er is ook nog een informatieavond die gepland wordt door de gemeente Nijlen. Die infoavond vindt al plaats op woensdag 11 april om 19u30 in de polyvalente zaal van het GITHO in Nijlen.

Wij zullen daar ook zijn..

jaarmarkt Nijlen

2012-04-09 13:32:38

Je vindt ons ook op de jaarmarkt van Nijlen waar je ook de petitie kan tekenen.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.