Veiligheid & welzijn: beste is halftijds contactonderwijs en verlengde herfstvakantie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Richting 1500 handtekeningen, bedankt!

2020-10-26 08:37:17

Bedankt aan alle ondertekenaars! We naderen de 1500 handtekeningen.
Er blijkt een breed draagvlak te zijn voor wat we schrijven. Dat lezen we ook in jullie commentaren. Deze sterken onze brief nog meer.

Het werd breed gelezen en gedeeld, de vakbonden pikten het op, het geraakte in de media, de comissie onderwijs werd erover op de hoogte gebracht.
Jullie verspreiden de petitie zeker in jullie netwerk? Via smartschool aan je collega's, via facebook aan bevriende collega's... Zo kunnen we maximaal druk uitoefenen voor een veilig én kwaliteitsvol onderwijs.

De verlenging van de vakantie is alvast een goede eerste stap om de veiligheid van de bevolking te garanderen, het is choquerend om te lezen hoe ons zorgsysteem onder druk staat. Halftijds contact-onderwijs voor de 2de en 3de graad is de gulden middenweg die kwaliteitsvol onderwijs in corona-tijd veilig mogelijk maakt!

Veel strijdbare liefde
Thomas Vleeshouwers, namens de inititiefnemers

Thomas Vleeshouwers

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.