Eerlijkere regels sociale huurwoningen gemeente Velsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Artikel NH Nieuws

2020-08-30 08:47:59

2e update

2020-08-28 13:11:35

Hoi iedereen!

Bij deze weer een kleine update! Vandeweek ben ik telefonisch geinterviewd door een reporter van NH Nieuws regio IJmond, daar is vandaag een interview voor camera bij gekomen!

Deze petitie en dus het probleem worden goed opgepakt.

Zodra het artikel geplaatst is, post ik de link in de volgende update.

Vergeet vooral niet de petitie zo veel mogelijk te delen!

Update

2020-08-19 18:29:56

Hoi iedereen,

Ik heb zojuist, naar aanleiding van mijn bericht op Je Bent IJmuidenaar Als..., een goed gesprek gevoerd met een gemeenteraadslid van de gemeente Velsen. Van mijn / onze kant uit, heb ik de situatie goed kunnen voorleggen en de problemen uit kunnen leggen. De afspraak is gemaakt dat tijdens de gemeente raad dit onderwerp nogmaals aan bod gaat komen.

Daarnaast laat ik deze petitie nog een week open en schrijf ik daarna, met behulp van het gemeenteraadslid, een brief die samen met de handtekeningen overhandigd kan worden aan de gemeente zodat het onderwerp ook op politiek vlak besproken kan worden.

Ik wil jullie daarom vragen om de petitie zo veel mogelijk te delen. Hoe meer handtekeningen en verhalen, hoe sterker wij staan en hoe meer kans wij maken op verandering.

Thanks zo ver voor al jullie verhalen en steun!

Samen staan we sterk!

- Sherelle

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.