Behoud definitie ambulanceverpleegkundige

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Woensdag 23 juni debat Wet Ambulancevoorzieningen

2020-06-23 15:10:35

Beste collega's,

Dank voor al jullie handtekeningen. Het zijn er nu al 1057. Geweldig!
Morgen is in de Tweede Kamer het debat. Dit is te volgen via de onderstaande link:

Aanstaande donderdag zal ik deze petitie sluiten. Dus als er nog collega's willen tekenen, doe dat dan snel.

Deze petitie gaat ook aangeboden worden bij de Tweede Kamer. Daar is alleen nog geen datum voor gepland.

Met vriendelijke groet

Behoud definitie Ambulanceverpleegkundige

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.