EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Vandaag 25 Mei om 17:00 is huisarts Rob Elens te gast in het FVD Journaal.

2020-05-25 12:58:01

Elens paste naar eigen zeggen Hydroxychloroquine succesvol toe en genas tien van zijn patiënten van Corona.

Kijk ook! Vanaf 17:00 live op FVD Youtube kanaal.

Verdubbeling in 5 dagen

2020-05-23 15:36:58

Beste ondertekenaars,

We zijn heel blij met jullie steun en kunnen melden dat het aantal ondertekenaars in 5 dagen is verdubbeld van 16.000 naar 32.000 !

Het is een duidelijk teken dat veel mensen het belang van een goed werkende eerste lijnsbehandeling inzien.

Voor alle nieuwe ondertekenaars : dank voor jullie steun en welkom bij deze petitie we proberen regelmatig met jullie het laatste nieuws omtrent HCQ te delen.

Zie bijvoorbeeld het verschil in sterfgevallen percentage (CFR) tussen landen die wel/niet HCQ gebruiken.

Onwaarheden in de pers

2020-05-21 06:57:42

Beste ondertekenaar,

Helaas zien we in nagenoeg alle kranten dezelfde berichten voorbij komen die volgens ons pertinent onjuist zijn:

HCQ werkt niet tegen COVID-19

HCQ geeft gevaarlijke bijwerkingen

De studies die deze conclusie trekken zijn uitgevoerd in een situatie waarin HCQ in het tweede stadium van COVID-19 (er is dan al heel veel virusload) wordt gebruikt en niet in combinatie met zink maar met azitromycine (wat de kans op hartritmestoornissen verhoogt).

HCQ is het meest effectief in het vroege stadium van COVID-19 en de combinatie met zink zorgt ervoor dat het virus zich niet meer kan delen.

HCQ kan zelfs preventief worden ingezet om cluster uitbraken te voorkomen (dat gebeurt o.a. in India op grote schaal).

zie https://zelfzorgcovid19.nl/nieuws/

De petitie is inmiddels door 26000 mensen ondertekend, drie dagen geleden was dit nog ruim 16.000, een groei van bijna 10.000 ondertekenaars!

Hartelijk dank voor uw steun, we hopen dat u wilt blijven helpen nog meer ondertekenaars te vinden.

Oproep

2020-05-18 05:06:48

Beste ondertekenaar van deze petitie,

Allereerst heel veel dank voor uw steun, we merken dat we niet alleen staan en dat doet goed!

Nederland zit in meerdere crises: niet alleen qua gezondheid maar ook sociaal en economisch.

Maar het lijkt wel of de door ons gekozen en betaalde overheid en 'onze' journalisten van de staatsomroep en 'onze' experts, nota bene door 'onze' overheid aangesteld en betaald, ONS niet willen horen : we willen z.s.m. het einde van de lockdown want er is een werkende medicijncombinatie (HCQ+zink) wat door onze eigen huisartsen op professionele en velige wijze toegepast kan worden in het milde eerste stadium van COVID-19 waarmee het ergere tweede stadium en ziekenhuisopname en in veel gevallen sterfte voorkomen kan worden.

Deze petitie is binnen 6 dagen al ruim 16.000 keer ondertekend. Nu weten we inmiddels allemaal wat exponentiele groei voor effect kan hebben. Het begon op 12 mei met 250 mensen en dat werden er 500->1000->2000->4000->8000->16000.  Daarom vragen we u mee te werken aan de volgende aktie :

Probeer elke twee dagen iemand te vinden die de petitie wil ondertekenen!

Als dat lukt bereiken we een enorme groei (16K->32K->64K->128K->256K->512K->1024K->2M->4M->8M indien we 9x verdubbelen) en kan binnen korte tijd de minister gevraagd worden een Algemene Maatregel van Bestuur te nemen waarmee de bijna 9000 huisartsen in Nederland in staat gesteld worden COVID-19 in een vroeg stadium te beteugelen.

Alvast veel dank voor uw medewerking!

Rob Elens, huisarts

PS Heeft u interesse in hoe men hier in andere landen mee omgaat kijk dan op https://zelfzorgcovid19.nl/nieuws/

Huisarts Rob Elens bij Jeroen Pauw

2020-05-17 13:39:33

Zondagavond 17 Mei 2020 is huisarts Rob Elens te gast bij Jeroen Pauw Op1 om 22:05

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.