Belinda's Bloemen moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Belinda's Bloemen gaat verbouwen.

2021-04-11 10:07:25

We gaan verbouwen! Maandag 12 april is het dan zover dan gaan we eindelijk van start met het bouwen van een nieuwe bloemenwinkel. Maandag ochtend zal de hijskraan van winder Limmen de bestaande kiosk verplaatsen naar de plek van de oliebollenkraam op het parkeer terrein. Vanuit hier gaan wij door met het verkopen van bloemen en planten. Dan wordt op de bestaande plek de werkzaamheden verricht voor de nieuwe bloemenwinkel. Dit zullen eerst de werkzaamheden zijn voor de fundering en dan gaan ze bouwen dit zal in totaal 3 weken gaan duren voor de nieuwe “winkel” gereed zal zijn. Wij hebben er ontzettend veel zin in en zijn erg blij dat het dan eindelijk werkelijkheid gaat worden. Team Belinda’s Bloemen  20200430_114252_(002).jpg

Belinda's Bloemen

Belinda's Bloemen mag blijven

2020-11-19 14:23:04

Hallo allemaal   Blij en verheugd kan ik jullie meedelen dat ik een toezegging van de gemeente heb gekregen dat ik mag blijven op mijn eigen betrouwbare plek.   Ik mag hem zelfs even groter en hij wordt aangepast in de stijl van Geesterduin. Ik heb er voor gekozen een nieuwe te plaatsen, en hoop dit begin volgend jaar te realiseren.   Ik wil u dan ook hartelijk bedanken voor alle steun die ik van u allen mocht ontvangen. Dit heeft mijn persoonlijk erg goed gedaan maar heeft ook indruk gemaakt op de gemeente.   Ik ben afgelopen weekend nog aan tafel geweest bij een uitzending van tv Castricum. Hier werd de stapel met 1800 getekende petities getoond. En ik werd geïnterviewd  u kunt dit nog terug zien .   Ik had het liefst de vlag uitgehangen en er een groot feest van gemaakt met leuke acties en aanbiedingen, maar dat laat de tijd nu met Corona even niet toe.   We zijn al blij dat we nog steeds open mogen en doen ons best dat u veilig kan komen winkelen.   We zijn al druk bezig om er weer een mooie december winkel van te maken en dit jaar beginnen we er vroeg mee zodat u genoeg gelegenheid heeft om iets leuks te vinden   We zijn 7 dagen in de week geopend. Maar dat wist u vast al wel.   Groeten van ons hele team Belinda    belindas_bloemen_foto.jpeg

Belinda's Bloemen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.