Parkeerproblemen Schiedam-West

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Parkeerproblemen vervolg!

2020-04-20 16:59:00
Parkeerproblemen

worden een aantal stellingen gesteld waaronder ook de vraag (pagina 2) of we het erg zouden vinden om (weer) parkeerplaatsen te laten verdwijnen voor groen of kinderspeelplaatsen..... Ik begrijp dat een hoop mensen hun hoofd bij andere dingen zit maar Aub vul deze even in voor de toekomst van Schiedam zodat we nog kunnen parkeren later, en niet nog minder plekken komen! Althans dat is mijn mening! Alvast bedankt weer allemaal! De laatste keer zijn er door jullie steun extra tijdelijke parkeerplekken bij gekomen en stelt Denk Schiedam nu nog steeds vragen in de vergaderingen over dit onderwerp dus ik hoop dat ik weer op jullie steun mag rekenen!

benoem vooral naar mij ook wat er speelt zodat ik dit weer door kan spelen via de juiste kanalen!

Met vriendelijke groeten Miranda

Miranda Baaij

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.