Red Bravis Bergen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Red Bravis Bergen 19 augustus!

2019-08-17 12:37:55

Beste meneer / mevrouw,

Het burgerplatform Red Bravis Bergen wil u hiermee nogmaals uitnodigen voor de thema-avond van aankomende maandag 19 augustus in Den Enghel aan de Grote Markt in Bergen op Zoom.

Onder andere Henk van Gerven, Tweede Kamerlid voor de SP en woordvoerder ziekenhuizen is deze avond te gast om zijn plannen voor het behoud van het ziekenhuis toe te lichten.

De inloop van de avond is op maandag 19 augustus om 19.00. Het programma start om 19.30 in Den Enghel, Grote Markt 19 in Bergen op Zoom.

Voor meer informatie kunt u mailen naar: Redbravisbergen@gmail.com

Of bellen naar: Niels Minnaard 0643150955 Heel graag tot maandag!

20190730_215437_00001.png

Red Bravis Bergen

Red Bravis Bergen 19 augustus!

2019-08-02 13:50:48

Beste meneer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het ondertekenen van de petitie voor het behoud van het Bravis Ziekenhuis in Bergen op Zoom. Het aanbieden van de petities was een goede manier om het bestuur van Bravis onder druk te zetten en om onze zorgen kenbaar te maken. Helaas zijn ze nog niet overtuigd.

Om goede zorg voor de gemeente Bergen op Zoom, Woensdrecht, Tholen, Steenbergen en Reimerswaal ook in de toekomst te kunnen behouden organiseert Red Bravis Bergen een thema-avond over dit onderwerp in Bergen op Zoom. Onder andere Henk van Gerven, Tweede Kamerlid voor de SP en woordvoerder ziekenhuizen is deze avond te gast om zijn plannen voor het behoud van het ziekenhuis toe te lichten.

Wij willen u van harte uitnodigen om bij deze avond aanwezig te zijn en om uw stem te laten horen voor het behoud van de belangrijkste zorgvoorziening in de regio. Wij hopen op uw steun te kunnen rekenen. Mocht u zelf ook willen inspreken is hier uiteraard gelegenheid voor.

Voor meer informatie kunt u mailen naar:

Redbravisbergen@gmail.com

Of bellen naar: Niels Minnaard 0643150955

of kijken op: https://www.facebook.com/redbravisbergen/

Heel graag tot maandag 19 augustus,

Niels Minnaard
20190730_215437_0000.png

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.