Gelovigen aanvaarden het Woord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Een "grappenmaker" probeert de petitie "gelovigen aanvaarden het Woord" te boycotten!

2011-12-27 16:03:24

BELANGRIJK: Omdat een “grappenmaker” zich blijkbaar “rot amuseert met nepfiguren in te vullen”, maar gelukkig zo vriendelijk was dit aan ons te melden, vragen we alle deelnemers van deze petitie om hun bevestigingsmail door te sturen naar vbcc@hotmail.be (Vlaamse Beweging voor een Christelijke Cultuur).
Op die manier kunnen we de echtheid van alle deelnemers verifiëren en zullen we ook een “gehomologeerde” petitie kunnen voorleggen.

Deelnemers die hun bevestigingsemail niet doorsturen naar vbcc@hotmail.be zullen we helaas genoodzaakt zijn om te verwijderen!

Vlaamse Beweging voor een Christelijke Cultuur

CAUSES

2011-12-21 14:10:27

Indien u op de hoogte wenst te blijven van onze campagnes, kunt u dit door aan te sluiten op onze "cause". Op deze link:

Alles Voor Vlaanderen + Vlaanderen Voor Kristus

2011-12-21 11:51:07

Indien u op de hoogte wenst te blijven van onze campagnes, kunt u dit door onze facebookpagina "leuk te vinden". Op deze link:

Alles Voor Vlaanderen + Vlaanderen Voor Kristus

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.