Afschaffing betaald parkeren op feestdagen in Amsterdam Zuidoost

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update Petitie 'Afschaffing betaald parkeren in Amsterdam Zuidoost'

2019-11-24 13:20:27

Dag allen,

Ik wil jullie allereerst allemaal bedanken voor het tekenen en delen van deze petitie. Op alweer 18 april 2019 heb ik jullie handtekeningen meegenomen naar de raadscommissie 'Mobiliteit, Luchtvaartkwaliteit en Duurzaamheid'(MLD) en heb ik ingesproken in het publieke halfuur. Ik kreeg door de vele insprekers anderhalve minuut spreektijd. Dit was gelukkig voldoende om het item op de agenda te plaatsen van de gemeenteraad. Dit is gebeurd met dank aan BIJ1. Daarna was het eigenlijk uit mijn handen.

Tijdens de gemeenteraadsvergadering heeft BIJ1 samen met DENK een voorstel gedaan om betaald parkeren af te schaffen op feestdagen in Amsterdam Zuidoost. Dit plan heeft het helaas niet gehaald.  Ik heb wel gezien dat bewoners in Zuidoost zich afzonderlijk en/of gezamenlijk organiseren tegen betaald parkeren of uitbreiding hiervan. Dit vind ik een goede ontwikkeling! Ik ga deze petitie dus nu wel sluiten, maar wil jullie meteen wijzen op een petitie die nu gaande is namelijk: 'Stop betaald parkeren in Amsterdam Zuidoost'. Zie hiervoor: https://parkereninzuidoost.petities.nl/

Laten we als Zuidoostenaars & Friends laten zien dat wij ook meetellen!

Nogmaals bedankt en vriendelijke groet,

Initiatiefneemster en politica in spe

Betty Mezgebe

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.