RED HET NATUURGEBIED GROENE DELLE IN STOKROOIE

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Meerdere petities

2020-05-20 13:31:51

Van verschillende kanten krijg ik de melding dat er twee petities lopen over het behoud van de Groene Delle. Dat is geen probleem. Wij werken samen en gaan de handtekeningen samen leggen maar enkel die slechts op één petitie hebben getkend. Wij kunnen dit perfect selecteren. Uiteraard maak je geen indruk op het beleid met opgesmukte cijfers en dus nemen we enkel de handtekeningen op in het totaal van diegenen die slechts één keer hebben getekend, op welke petitie maakt niet uit.

Wilfried Croux actiecomité de Groene Delle

Grote wandelmanifestatie in de Groene Delle

2018-05-04 16:41:21

Zondag 3 juni voeren we actie! We voeren actie tegen het anti natuurbeleid van de Vlaamse regering! We voeren actie voor het behoud van ons prachtig natuurgebied de Groene Delle. We zijn het beu dat natuurgebieden door politieke partijen versjacherd worden in functie van partijbelangen en mandaten. Ordinaire deals die verkocht worden als eerbare politieke akkoorden. We zijn het beu dat elke dag 6 ha bos verdwijnt in Vlaanderen. We zijn het beu dat sinds het aantreden van onze huidige minister van natuurbederf 2000 ha bos zijn verdwenen. We zijn het beu dat ondanks allerhande boswijzers, boskaarten en bosinventaris de Vlaamse regering er niet in slaagt onze reële bosoppervlakte in kaart te brengen. We zijn het beu dat de Vlaamse regering arresten van de raad van state stelselmatig in de vuilbak kiepert. We zijn het anti natuurbeleid van deze Vlaamse regering beu! We zijn het wanbeleid van Joke Schauvliege beu!
AFSPRAAK IN STOKROOIE OP ZONDAG 3 JUNI OM 14 UUR OP DE KANAALDIJK EINDE KANAALSTRAAT (HUISNR 91) VOOR ONZE PROTESTWANDELING. BLIJF OOK ONZE PETITIE TEKENEN EN DELEN https://www.petities24.com/red_het_natuurgebied_groene_dell…IMG_20151009_105405_kopie2.jpg

Wilfried Croux actiecomité de Groene Delle

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.