Een Goed 2018 ook voor de dassen in het Oosterpark

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Zeg het voort! Een goed 2018 ...

2018-01-04 19:32:52

Dag allemaal, hartelijk dank voor jullie handtekening. Ze blijven gestaag binnen komen. Maar meer is echt beter. Dat kan vooral als jullie allemaal jullie vrienden, familie, collega,s buren, medesporters enz vragen om ook de petitie te ondertekenen. We staan nu ook op facebook als DASSEN-OOSTERPARK. Dat maakt het makkelijk om al je facebookvrienden ook te laten delen in deze actie. Het is nog niet duidelijk wanneer de gemeenteraad hierover gaat beslissen. De 15de spreek ik in ieder geval een deel van de raad toe, die wil dan geinformeerd worden. Hoe meer medestanders, hoe sterker ik daar sta. Alvast bedankt voor het doorsturen. EEn goed 2018, voor jou en voor de dassen van het Oosterpark

Theo Hesen

Theo Hesen / Vereniging Natuur en Milieu Wijchen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.