Voorkomen van doden en gewonden door het gebruik van mobiele telefonie in het verkeer

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Stichting Yannick heeft een nieuw Facebookpagina en Website

2019-03-26 08:30:46

Beste mensen,

Om diverse redenen hebben we recent besloten om een nieuwe Facebookpagina en Website aan te maken voor Stichting Yannick.

Vanaf 24 maart zijn zowel Facebookpagina en website van Stichting Yannick online gegaan.

Helaas is het nog steeds noodzakelijk om aandacht te vragen voor een verkeersveilige wereld. Graag verzoeken wij u onze Facebookpagina te ‘liken’:

www.facebook.com/StichtingYannick

Met volledige aandacht op de weg groet,

Stichting Yannick

Nationale Verkeersveiligheids Prijs:

2018-03-26 11:41:01

Nationale Verkeersveiligheids Prijs: stem op STICHTING YANNICK

Iedereen die veilig verkeer een warm hart toedraagt en zich inzet voor veilig verkeer, kan hier aan mee doen. Stichting Yannick heeft zich hier voor ingeschreven en dingt mee naar de Nationale Verkeersveiligheids Prijs. Met deze prijs wordt je Ambassadeur voor Verkeersveiligheid. Echt iets voor Stichting Yannick!!

Vanaf vandaag zijn alle inzendingen live en kan er gestemd worden. Mobiliseer dus je achterban om te stemmen en zorg voor zoveel mogelijk stemmen voor Stichting Yannick!

U kunt tot 13 april 2018 stemmen op uw favoriet. De drie meest populaire bijdragen mogen op het NVVC een centrale pitch houden van 3 minuten. Op het NVVC wordt ter plekke door het publiek gestemd wie de winnaar van Nationale Verkeersveiligheids Prijs 2018 is.

De winnaar van de Nationale Verkeersveiligheids Prijs wordt een jaar lang ambassadeur voor verkeersveiligheid. Dat betekent concreet dat hij of zij een interview krijgt in het toonaangevende blad Verkeerskunde, inbreng mag leveren voor een Kenniscafé bij SWOV, mag meepraten bij een bijeenkomst in het kader van het Strategisch Plan Verkeersveiligheid en betrokken wordt bij één van de activiteiten van ANWB, bijvoorbeeld in het kader van het 135 jarig bestaan. Uiteraard vindt de exacte invulling van de prijs plaats in overleg met de winnaar.

Klik op onderstaande link en stem in de rechter paarse balk om de inzending van Stichting Yannick! http://www.nvvc-congres.nl/nvvp

Petitie is overhandigd

2017-12-15 16:29:17

Signed, Sealed and Deliverd!

Een hoopvolle toezeggingen van zowel de Minister van Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Cora van Nieuwenhuizen als de Minister Ferdinand Grapperhaus van Ministerie van Justitie en Veiligheid. Verkeersveiligheid is een nationale prioriteit van deze regering en zij zijn doordrongen dat het gebruik van de mobiele telefoon in de auto moet worden aangepakt zowel door wet- en regelgeving, als door handhaving en voorlichting. Stichting Yannick zal de ontwikkelingen op dit gebied met veel interesse volgen.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.