Regeling code 80 met huidige A2 rijbewijsbezitters

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Stand van zaken

2017-10-02 19:30:56

Hallo iedereen!

Bij deze even een update. Ik heb natuurlijk niet stilgezeten. Ik heb inmiddels met mijn advocaat gesproken en die zegt dat er wat mis is gegaan bij het begrijpen van de derde rijbewijsrichtlijn vanuit de Europese unie. Dit betekent dat er een grote kans is dat wij winnen maar er zit hier wel een probleem aan. Mijn advocaat heeft niet genoeg verstand van de europese rechten en richtlijnen om een procedure te starten en dus moet ik op zoek naar een fixed-fee advocaat. Dit gaat natuurlijk geld kosten maar hoeveel weet ik nog niet. Dit zal betekenen dat er een grote kans is dat ik gedwongen een kickstarter of dergelijks moet maken om de advocaat te bekostigen. Dit betekent echter wel dat als het zover komt er een zeer grote kans is dat wij krijgen wat we willen en dus met z'n allen 'gratis'(in dit geval tegen bijvoorbeeld 10 euro ipv 400) A rijbewijs krijgen.

Dus wat ik verder ga doen is dat ik eerst zelf een kijkje ga nemen in de derde rijbewijsrichtlijn van de europese unie en kijken of daar steken zijn gevallen. Ook ga ik op zoek naar een advocaat die werkt met een fixed-fee(om de kosten duidelijk te hebben) en een advocaat die deze zaak aandurft.

Wat we nu al kunnen doen is een demostratie starten bij het binnenhof of op het malieveld om te protesteren voor een overgangsregeling van A2 naar A.

Graag hoor ik in de opmerkingen jullie ideeen. Nog steeds ben ik op zoek die mij kan helpen met het coördineren van deze enorme actie.

SAMEN STAAN WE STERK!

Stand van zaken!

2017-09-13 11:54:11

Ongelooflijk, 464 handtekeningen op het moment van schrijven! Wie hield dit voor mogelijk!

Maar nu even ter zaken. Ik heb zojuist gebrainstormd met een advocaat op het gebied van wegenverkeerswetten en heb nieuws.

Allereerst maken we met de juiste aanpak een zekere kans! Maar hier moet wel het één en ander voor gedaan worden. Er dient namelijk een verzoekschrift ingediend te worden bij het CBR. Het probleem is dat iedereen dit afzonderlijk moet doen. Natuurlijk kan iedereen nu wel zo'n verzoekschrift gaan zitten schrijven maar uiteindelijk komen we dan niet ver. Daarom ben ik nu bezig een template verzoekschrift te schrijven waarin alles heel duidelijk beschreven staat en met wetsartikelen is onderbouwd. Hiervoor heb ik wel hulp nodig.

Ik zoek iemand die rechten studeert of dit heeft gedaan(met of zonder diploma) die bereid is om met mij op Skype of een ander platform samen een verzoekschrift te schrijven.

Ook bel ik vandaag met mijn rechtsbijstand of zij het verzoekschrift ook willen nalezen op eventuele fouten.

Als deze template klaar is zal deze beschikbaar worden gesteld voor alle mensen die de petitie hebben getekend. Belangrijk is hierbij wel dat wij deze schriften pas indienen wanneer de regeling van kracht is!!!! Dit omdat het verzoekschrift direct geseponeerd wordt en we niks meer kunnen. Daarom zal dit schrift pas in november beschikbaar worden gesteld.

Ik zal iedereen via deze weg op de hoogte houden! Ik ben ook van plan kranten en andere media te benaderen en misschien haalt dit het nieuws wel! Dus blijf delen en laten tekenen want samen maken we een kans!

Dus is er iemand die mij kan en wilt helpen met het schrijven? Je zal actief betrokken worden bij eventuele ontwikkelingen en uiteraard zal je met naam en toenaam worden genoemd bij de komende acties van deze petitie! Meld je via een persoonlijk bericht of een opmerking onder deze aankondiging!

Samen staan we sterk!

300 gepasseerd

2017-09-12 21:57:35

We hebben zojuist de 300 handtekeningen gepasseerd.

Iedereen doe even de rekensom 300*400! Dit is hoeveel wij allemaal in totaal gemiddeld kwijt zijn voor het A rijbewijs!!

Morgen heb ik een belafspraak met een advocaat om te brainstormen over de overgangsregeling die wij willen afdwingen.

Blijf delen en tekenen om samen sterker te staan.

Ik hou jullie op de hoogte!

Tim Bosch

HET TEKENEN IS GEOPEND!!!

2017-09-12 17:16:55

bedankt iedereen die tekent!

morgen heb ik een belafspraak met een advocaat en kijken we samen hoe sterk we ongeveer staan! ik hou jullie op de hoogte!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.