Behoud Groen in Rotterdam Binnenstad – Stem tegen de komst van RottaNova. KEEP the GREEN field at the Heart of Rotterdam.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Actie tegen RottaNova: dinsdag 13/3

2018-02-28 16:49:49

For English, please scroll down

=======

Beste medestander van GeenRottanova,

Het is een tijd geleden dat je ons je steun hebt gegeven tegen de komst van de 70-meter hoge RottaNova torens die het mooie grasveld naast de Markthal zouden doen verdwijnen. Nogmaals dank voor je stem - het heeft ons geholpen gehoor te krijgen bij de Gemeente Rotterdam. Maar we zijn er nog niet.

Wij hebben vandaag een email van de Partij van de Dieren Rotterdam ontvangen en dit zou ik graag met je willen delen. Het gaat om dinsdag 13 maart rond lunchtijd, de precieze tijd zal ik in een vervolgemail doorgeven:

Op dinsdag 13 maart aanstaande voert de Partij voor de Dieren actie tegen de bouw van Rotta Nova op het grasveld naast de Markthal. Wij zijn mordicus tegen bouwen in het groen.

Ons idee is om ons te positioneren op het grasveld ter hoogte van waar de Hoogstraat ophoudt en de markt begint. Er is een spandoek in de maak waarmee wij behoud van het groen bepleiten. Wellicht komt er nog meer. De manifestatie zal ergens rond lunchtijd aanvangen.

Het zou heel fijn zijn als je de tijd hebt om ook langs te komen en hiermee een informeel signaal helpt afgeven aan de Gemeente dat er een brede groep mensen is die niet wil dat RottaNova gebouwd gaat worden volgend jaar. Je hoeft je niet voor te bereiden. Er zal een tafel met flyers staan en ook zal er lekkere warme chocomel zijn, vriendelijk aangeboden door poffertjessalon Seth. Uiteraard kan je ook vrienden/familie meebrengen.

Vriendelijke groet,
Commissie GeenRottanova

=====

Dear supporter of GeenRottanova,

Thanks again for your support in voting against the building of RottaNova, two 70-meter high rise towers on the beautiful green field next to the Markthal in Rotterdam.

On Tuesday 13th March around lunch time, the Rotterdam political Party for the Animals, will join up on the grassfield next to the Markthal, to generate awareness and signal to the authorities their will to keep the grassfield green as it is now, without two giant towers that would overshadow the surroundings for many years to come.

We would much appreciate if you would be available to come and join us informally on this day. The precise timing will be known soon, for now it is scheduled around lunch time. You don't need to prepare anything, just come and also enjoy a cup of hot chocolate milk, kindly offered by poffertjessalon Seth. You can bring friends too.

Kind regards,

Committee GeenRottanova

Lil & Dan & Gil

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.