Houd Groot Nieuws Radio op 1008AM!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Laatste update petitie Groot Nieuws Radio + jubileumcadeau

2017-10-10 12:06:32

Geachte betrokkene bij Groot Nieuws Radio,

Nogmaals bedankt dat u de petitie om Groot Nieuws Radio (GNR) langer op 1008AM te houden heeft ondertekend. Inmiddels heeft u op GNR kunnen horen dat er een overeenkomst met NOVEC is getekend waarin staat dat GNR tot 1 januari 2019 op de middengolf mag blijven uitzenden. Daarna stoppen de uitzendingen via de AM.

We zijn blij dat we als luisteraars nu ruim een jaar de tijd hebben om over te stappen naar andere manieren van luisteren, zoals via internet, DAB+ of interactieve televisie. Veel luisteraars hebben de afgelopen tijd al een DAB-radio aangeschaft, ook omdat GNR sinds september een landelijk DAB+signaal uitzendt en de dekking daarvan dus is uitgebreid. Misschien kent u ook andere luisteraars die u kunt helpen om de overstap naar digitaal luisteren te maken?

Zoals ook in de petitie te lezen is, bestaat Groot Nieuws Radio dit jaar 10 jaar. Als luisteraars willen we het team van GNR hiervoor graag een cadeau aanbieden, namelijk een nieuwe koffiemachine die koffie maakt van verse bonen voor op de redactie. De oude machine is aan vervanging toe en met een nieuwe machine kunnen ze weer jaren vooruit. Bovendien vinden we dat de medewerkers wel een cadeau verdiend heeft na alle stormen die ze in de afgelopen jaren hebben moeten doorstaan... Daarnaast is het ook fijn dat ze de gasten die dagelijks bij GNR over de vloer komen een goede bak koffie kunnen aanbieden.

Als 120 mensen ieder 10 euro als jubileumgift overmaken, zijn we er! Dat moet haalbaar zijn, toch? Wilt u bijdragen aan dit cadeau, maakt u dan een jubileumgift over op NL29 RABO 0319 001008 t.n.v. Stichting Groot Nieuws Radio te Veenendaal o.v.v. KOFFIE. Dat laatste is wel belangrijk, omdat het anders niet te achterhalen is welke giften voor dit cadeau bestemd zijn. Doet u ook mee?

Dit is de laatste mail die u ontvangt vanaf dit adres, hierna wordt de petitie officieel afgesloten.

Met vriendelijke groet, ook namens de andere luisteraars uit de facebookgroep "Vrienden van Groot Nieuws Radio",

Rianne Dekker

Einddatum petitie Groot Nieuws Radio 6 juli; op 7 juli naar NOVEC!

2017-07-03 19:10:22

Hallo allemaal,

Inmiddels zitten we op zo'n 3000 handtekeningen, dank jullie wel voor het tekenen!

A.s. donderdag is de laatste dag dat je de petitie kunt tekenen, want op vrijdagochtend 7 juli zal ik samen met twee andere luisteraars de petitie gaan aanbieden aan de directeur van Novec b.v. in Vianen.

Morgen, dinsdag 4 juli om 13.15 u, zal tijdens Sandwich ook aandacht besteed worden aan de petitie en zal directeur Wilfred Hardeman ook iets vertellen over de huidige stand van zaken rondom de AM. Je kunt dit later ook terugluisteren via www.grootnieuwsradio.nl/gemist

Aan jullie nog één keer de vraag: zijn er nog mensen die je kunt vragen om de petitie te tekenen? Elke handtekening telt mee. Tegelijkertijd weten we ook dat de uitkomst van de onderhandelingen met Novec niet van deze petitie afhangt, maar dat dat in Gods handen ligt. Gebed voor Groot Nieuws Radio en in het bijzonder voor de ontwikkelingen rondom de AM en DAB+ blijft nodig!

Groeten, Rianne Dekker

Rianne Dekker

Al meer dan 2200 handtekeningen voor 1008AM!

2017-06-19 19:03:21

Beste ondertekenaars van de petitie voor Groot Nieuws Radio,

In de afgelopen week is de petitie om Groot Nieuws Radio op 1008AM te houden al meer dan 2200 keer getekend, allemaal hartelijk dank daarvoor!

Er zijn ook veel mooie berichten binnengekomen! Zo kreeg ik bericht van iemand die speciaal voor een mevrouw van 86 een e-mailadres had aangemaakt zodat ook zij de petitie kon tekenen... deze mevrouw luistert altijd via 1008AM en wilde graag van zich laten horen. Mooi was ook de aandacht van Family7 en het Nederlands Dagblad voor deze petitie. Het is duidelijk dat Groot Nieuws Radio niet gemist kan worden op de AM!

Wilt u misschien nog eens een kwartiertje de tijd nemen om te bedenken of er mensen zijn die u kunt vragen deze petitie te ondertekenen? Mensen uit uw familie, uw buurt, uw gemeente? Het zou mooi zijn als we het huidige aantal handtekeningen nog kunnen verdubbelen... :-) Deel dan deze link: www.petities24.com/grootnieuwsradio

Wilt u daarnaast ook (blijven) bidden voor een oplossing voor het uitzenden van Groot Nieuws Radio via de AM, maar ook via DAB+ en andere kanalen? Dan kunnen we allemaal - van jong tot oud, thuis en onderweg - van Groot Nieuws Radio blijven genieten!

Groeten, Rianne Dekker

(één van de beheerders van de facebookgroep 'Vrienden van Groot Nieuws Radio'.)

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.