Laat dhr. R.Mawete M'vulu in Nederland met vergunning!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aantal handtekeningen en informatie hoe het er nu voor staat!

2016-10-26 14:43:08

Lieve mensen,

Wij willen graag laten weten dat toen wij gister avond alle handtekeningen bij elkaar hebben geteld wij uitkwamen op het aantal 2007 !!! Nu zijn het er ondertussen alweer veel meer geworden! Wij zijn echt super blij en ook emotioneel dat er zoveel mensen zijn die Ronnie hier in Nederland willen behouden!!  Wij willen een ieder dan nogmaals super bedanken voor alle inzet, steun en liefde wat jullie ons geven. En ook voor alle hulp wat wij krijgen willen wij super bedankt zeggen !!

Daarnaast zijn wij natuurlijk bezig om de media in te schakelen! Daarnaast ook de 2de kamer bereiken met alle handtekeningen die wij hebben momenteel.

Ik kan u vertellen dat wij al meerdere contacten hebben.

Ze zijn ermee bezig om het uit te zoeken wat ze ermee kunnen.

Omdat nog niet is uitgesproken als ze er iets mee gaan doen kunnen wij voor nu nog geen namen/omroepzenders/ politieke partijen benoemen. Maar wij willen dusbwel dat iedereen weet dat er zeker veel gebeurt !!

Blijf aub ons bericht delen en verspreid het door zodat iedereen ervan af weet !

Zodra wij weer informatie hebben zullen wij dit weer met jullie delen!

Groetjes en nogmaals dank van Ronnie en Cindy!

C.c caldenhove

Petitie loop 23-10&2016 & 25-10-2016 RONNIE MOET IN NEDERLAND BLIJVEN!

2016-10-22 18:42:38

Lieve mensen,

Na al best veel handtekeningen te hebben verzameld zijn wij nog steeds bezig met de petitie!

Wij willen een ieder laten weten dat wij online momenteel 385 handtekeningen hebben en handgeschreven 86 handtekeningen. Samen bij elkaar hebben we er dus 471!! Dat is al een hele hoop binnen 38 uur!! Wij willen dan ook iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt!

Helaas hebben we er nog wel veel meer nodig maar we zetten ons beste beentje voor!

Daarom houden wij een petitie loop op 23-10-2016. Er zullen meerdere personen aanwezig zijn in het winkelcentrum in de Tjalk Lelystad.  Eventuele vragen kunnen natuurlijk ook gesteld worden.  Wij zullen van 12:00 - 17:30 aanwezig zijn.

op 25-10-2016 houden we nog een petitie loop. Ditmaal zult u ons vinden in het Winkelcentrum Lelycentre.  Eventuele vragen kunnen natuurlijk ook gesteld worden.

Wij zullen van 09;00 - 15;00 aanwezig zijn.

Wil jij nou ook helpen met het inzamelen van handtekeningen?

Deel dan zo vaak mogelijk ons bericht zodat het zovaak mogelijk bekeken wordt !

Als u op de petitie loop dagen zelf wilt helpen stuur dan een mail naar c.caldenhove@hotmail.com

groetjes,

Cindy & Ronnie.

C.c caldenhove

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.