Laat Panddemonium herrijzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Actiedag veranderd: samenkomst nu op 10 juli

2011-06-22 03:57:22

Vermits een actie altijd aan dient gegeven te worden aan Stad Antwerpen, zal de actie om niet alleen Panddemonium in de kijker te zetten maar ook te tonen dat een rocker of metalhead evenzeer recht heeft op bestaan binnen 't Stad en elders, niet langer doorgaan op 2 maar op 10 juli.

De actie zal beginnen om 15u op de voorheen aangegeven plaats en ongeveer 3 uur vragen van ieders aanwezigheid.
Laat u dus zeker zien!

OPGELET: geen politiek gekleurde vaandels of spandoeken. Breng liever een vlag van uw favoriete groep of festival mee!

Meer details:

===========

Because an action always has to be cleared with Stad Antwerpen, the action to put Panddemonium in the spotlights, as well as showing that a rocker or metalhead is entitled to have her place in the City, the date has been changed from July 2 to July 10.

The action will commence at 15:00 on the announced location and will request your presence for about 3 hours.
So please show yourselves!

ATTENTION: please refrain from bringing any banners or flags with a political coloration. Rather bring a flag of your favourite band or festival!

More details:

============

vu que l'action devait être déclaré au Stad Antwerpen, l'action, déstiné à mettre Panddemonium dans les spots, aussi bien que prouver que le rocker ou le metalhead lui aussi a le droit pour avoir sa place dans le monde, sera remis du 2 au 10 juillet.

On vous invite d'être au point de rassemblement indiqué vers 15 heures, et de vous montrer avec nous pour environs 3 heures de votre temps!

ATTENTION: on vous demande gentil mais pertinent, de ne pas emporter des bannières ou drapeaux 'politiques'. Plutôt emportez un drapeau de votre groupe ou festival préferé.

Plus de détails:

MetalurgicA On Tour

doel petitie: verduidelijking ism Cindy Driessens en Joris Siebers

2011-06-20 13:49:53

Omdat er al een aantal vragen waren over voor/tegen wat de petitie is :

'Het is niet dat wij met het Pand willen afdwingen om zonder problemen op die locatie te kunnen opengaan want dat willen we NIET MEER aangezien we daar toch op alle manieren weggepest gaan worden , ze voor het minste gaan procederen , met elke stok dat ze vinden gaan slaan en dat is financieel niet haalbaar voor ons...
Deze petitie is tegen de vooroordelen en de discriminatie tegenover ons , ALLE klanten en ALLE metalliefhebbers alvorens we daar ooit open zijn gegaan en zonder er ook maar één enkele klant over de vloer geweest is dus ze weten niet wie we echt zijn.
Iedereen verdient een eerlijke kans of je nu bruin , groen, rood bent - je naar metal , gabberhardcore , klassieke muziek of schlagers luistert - je bandshirts, een kostuum, sandalen, lederhosen , niets aan hebt - ...
Het stad wordt ook minder en minder leefbaar voor de horeca en kleine zelfstandigen, we worden op allerlei manieren wegggepest (en dit is er één manier van) en dit vinden wij allen ook niet kunnen .

'T STAD IS VAN IEDEREEN !!!!!!!!!!!!! '

Joris en Cindy

PS van de auteur:

Naast deze verduidelijking wil ik graag persoonlijk toevoegen dat deze petitie ook bedoeld is om het Pand een hart onder de riem te steken, en een stel schouders te geven om zich aan op te trekken, om een nieuwe locatie te vinden waar ze wél welkom zijn maar er Antwerpen niet voor hoeven te verlaten, want Pand hoort evenzeer bij 'T Stad als de Schelde!
En alle beetjes helpen want het Pand mag niet verdwijnen omdat ze op de ene plaats niet kan bestaan door bevooroordeling, omdat iedereen recht heeft op een bestaan, dus ook Panddemonium!

Dieter

MetalurgicA On Tour

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.